Soms maak ik me zorgen om dingen, maar tegelijkertijd ben ik dan weer bang dat ik overbezorgd ben. Dochterlief slaapt meestal oop haar buik in bed, prima. Maar nu sinds een week of 2 slaapt ze ook veel op haar zij. Ook goed, maar ze legt haar hoofd dan zo raar neer. Haar hoofd kantelt ze helemaal naar achter, hoofd in de nek zeg maar. Ze hoest ook vaak 's avonds, als ze ng niet zo diep slaapt. Maar aan de andere kant heersen er natuurlijk ook genoeg verkoudheidjes momenteel. Is dit vreemd? Of ben ik nu overbezorgd?
Ja, je bent overbezorgd Helemaal normaal, ik moet het eerste kind nog tegenkomen dat normaal ligt te slapen, (inmiddels ervaring met 4 eigen/stiefkids en een hoop logeetjes ). Kinderbedden zouden ook eigenlijk vierkant of rond moeten zijn... dat woelt een stuk beter volgens mij
Heb je nog gekeken of ze stofallergie heeft? Leen van iemamd goede luchtreiniger probeer dat eens. Hoesten lijkt mij niet okey. Hoest ze ook overdag? Dat liggen is ok maar ik denk temaken heeft dat ze luchtwegen niet goed open zijn. Is maar een gedachte hoor. Bij verkoudheid hoest kind ook maar als hoesten lang duurt en je niets aan doet dat kan het astma/bronchites worden. Je kan ook naar ha gaan om te layen haar luisteren om dat uitsluiten. Dat hadden we af en toe hoesten 1mnd land na verkoudheud waren net op tijd voor ab keur want ha zei dat het al bronchites was en nu moeten we opletten dat bij volgende verkoudheid dat ze niet zal hoesten andwrs kan het chronisch worden
Verwar je me met iemand anders? Ik heb nog niet eerder over een stoffenallergie nagedacht. Nou overdag hoest ze dus weinig, het lijkt haast wel of ze hoest doordat ze zo raar ligt. dat van die bronchitis klinkt toch ernstiger dan ik dacht. Ze kunnen het ook nog niet zeggen hè, waar ze last van hebben...
Stofmijt allergie komt vaak voor. Dat dat is weet ik niet miss ook niet. Bronchites of astma ha kan zeker uitsluiten. Hoesten moeten ze totaal niet als ze niet ziek zijn en niet maar weinig. Is duidelijk dat ze hoest met oorzaak.. Welk het is weet ik niet. Ga eerst bij ha longen cheken en dat stof gewoon elk dag nat afstoffen en alle tapijten gordijnen etc weghalen heb je al de helft weg. Dat ze zo ligt herken ik niet maar als ik logisch denk ligt ze zo miss doordat ze hoest en niet andersom dar ze hoest doordat ze zo ligt
Mijn dochter doet hetzelfde, ik was ook zo bezorgd eerst. Heb wel het deken uit bed gehaald omdat ze anders met het hoofdje onder deken lag en dat vond ik wel beangstigend. Heeft een dikke slaapzak. Ze ligt nu nog alle kanten op, maar denk dat ze zelf wel weet hoe ze het lekkerste liggen.
Hier ligt ons zoontje heel vaak zo te slapen..en ook dat hoesten is herkenbaar, voor ons een teken dat hij bijna in slaap gaat vallen. Overdag hoest hij verder niet
Dat hoesten kan ook niks zijn. Dylan hoest soms bewust omdat opa vaak hoest ( astma ) en dylan hoest dus als opa in de buurt is om hem te roepen. Maar jet is wel beter om het te laten nakijken. Eventueel het geluid opnemen vokr de HA Maar kindjes liggen altijd op de raarste manieren.
Herkenbaar hoor.. zoontje ligt ook vaak zo. meneer zat van de week zittend te slapen in zijn bed... dat is pas raar