Vanavond staat Knorr Gyro op ons menu Voor de eerste keer, alleen wij maken het met kip omdat ik niet van varkensvlees hou. Hebben jullie hem al geproefd en wat vonden jullie ervan?
Ik vind al dat troep uit die pakjes te smerig. Snap niet hoe men het kan eten. Hopelijk smaakt het jullie toch.
wij vonden het heerlijk en hebben het al vaak gegeten. Nu maak ik het wel zelf, heb een recept voor gyroskruiden gevonden.
Wij vonden het prima te eten hoor (wel met varkensvlees, met kip lijkt me niet lekker in dit geval). Maar zelfgemaakte gyros is wel lekkerder!
Idd veel werk! En zo lekker is het dan ook weer niet. Best te doen hoor maar ik vind 'echte' gyros toch een stuk lekkerder.. Die 'tzaziki' die er bij zit vind ik sowieso net niks.
Met kip is prima te doen hoor, shoarma doe ik ook altijd van kip. Ik hou niet van dat vlees met van die witte vetdingetjes eraan IEUWWWW En eeeh veel werk? Vind ik juist niet joh, binnen een halfuur staat het op tafel!? Al die Knorr pakken zijn snel en makkelijk. Maar onze voorkeur gaat toch dagelijks naar gewoon lekker aardappelen, groente en een vlees- of visje
nou ik heb het geprobeert. wij vonden het raar smaken die kruiden over het vlees . ( ook met kip geprobeert omdat wij helemaal geen varkensvlees eten) en de tzatziki vond ik ronduit smerig eigenlijk...