hoi, Ik heb toch even een vraagje. Met 8 weken hebben wij ons kindje al zien bewegen en het hartje zien kloppen,zaterdag onze termijnecho dus ook wel spannend! Nu heb ik alleen als ik lang stuk loop last van steekjes onderin mijn buik,dit trekt weer weg na een paar seconden maar vindt t gek. Is dit normaal? Gebruik nu wel een soort steunbroekje wat overdag wel goed helpt. Ook zie je nog niet echt een buik met bijna 12 weken!merk wel dat mijn broeken strakker zitten etc,en voel me verder erg goed. T is allemaal nieuw voor mij/ons maar je ziet en hoort zoveel dat ik me toch een beetje onzeker erover voel groetjes miep
Hoi miep, Je buikje komt wel. vaak bij een eerste pas bij 20-22 weken dat je het echt gaat zien. dus dat je het nu nog niet ziet is helemaal neit gek! je baarmoeder komt nog maar net of nog net niet boven je schaambotje uit. De steekjes die je voelt heeft te maken met de groei van je baarmoeder. Imke
hoi immie, Heel erg bedankt voor je antwoord,stelt me weer gerust,t viel me al op dat die steekjes sinds een week er pas zijn, trekken ook wel een beetje naar mijn liezen maar dat heb ik al vanaf een week of 5-6. In ieder geval erg fijn dat het niks ergs is! groetjes miep