Herstel operatie teen

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 14 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.957
    1.313
    113
    Ik ben vorige week geopereerd aan mijn kleine teen. De arts zei van te voren dat ik 2 weken een verbandschoen aan moest en daarna gewoon mijn eigen schoenen. Aan de andere kant ben ik ook een x geopereerd (grote en kleine teen) en toen moest ik dat 6 weken dragen maar bij die grote teen hadden ze ook in het bot gezeten. Nu hebbem ze alleen pezen doorgeknipt (of gesneden geen idee hoe ze het gedaan hebben :D). Iig de verpleegster die het verband er af haalt gaat mijn teen nu 6 weken lang tapen om hem op de goedr plek te houden. Ze zei dat ik evt ook een schoen met stevige zool aan kon doen als dar al past (ivm zwelling).

    Zou het zo zijn dat je je voet nog niet mag afwikkelen? Want met mijn sneakers aan wikkel ik volgens mij toch wel af. Ik vind het fijn om gewonr sxhoenen aan te mogen maar wil ook niet dat die straks toch weer gek gaat staan omdat ik te snel schoenen aan heb gedaan. Mijn vraag is eigenlijk vooral of iemand weet wat ik niet mag met die teen (belasten, afwikkelen). Ik moet vlg week weer terug en dan ga ik het nog een x vragen maar deze week bleven de antwoorden een beetje vaag....
     

Deel Deze Pagina