knorren kreunen zit er iets dwars?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    zijn er hier nog meer moeder waarvan de kleien geregeld als ze in bed liggen geluiden maken alsof er iets dwars zit (bijv. een boertje) mijn dochtertje doet dit namelijk heel veel en soms zit er inderdaad iets dwars maar soms ook helemaal niet en stopt ze ermee zodra ik haar oppak..vind dit erg lastig omdat ik haar nioet teveel uit haar bejde wil oppakken, maar ik vind het ook weer zielig als er wel echt iets dwars zit..

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    als er wat dwars zit en het is opgelost als je haar even heb opgepakt en dat ze daarna weer tervreden licht is het toch goed.
    Ik vind het zelf zo zielig als je kindje in bed licht en dat je weet dat er wat dwars zit en dan laten liggen.

je weet toch zelf wat je kleintje nodg heeft.
    Ik zou den wat me gevoel me ingeeft. zodra je merkt dat ze het gerbuikt om te gebruiken dan zou ik het niet meer doen.

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nee maar daarna doet ze het nog net zo goed dan weer..dus ook als er iets niet dwars zit.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar dat is toch ook heel normaal dat je kleine af en toe knort en kreunt in bed?
    Die van mij doen dat ook regelmatig, maar ze zijn dan wel tevreden... anders gaan ze wel huilen toch?

Maar goed, misschien heb ik het over andere kreuntjes dan jij ;)

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    mijn dochter ligt ook regelmatig te kreunen en mekkeren in bed. maar dat is heel normaal volgens mij.

6. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    De geluiden die Thijs soms maakt.... Hij lijkt af en toe wel een oude kerel. Maar volgens mij is er dan niks aan de hand hoor.

7. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    De geluiden die Thijs soms maakt.... Hij lijkt af en toe wel een oude kerel. Maar volgens mij is er dan niks aan de hand hoor.

8. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    haha ja dat zeggen wij dus ook..net een oude man! maar goed ju;llie hebben dat dus ook///

9. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan die doet dat ook maar dan is er verder niks aan de hand, als er iets aan de hand is dan gaat hij gewoon huilen...

10. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    zwaaien ze bij jullie ook zo met de armen?

11. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ook dat gekreun en gesteun. Ik denk ook altijd dat er wat is maar mevrouw slaapt gewoon verder dus het zal wel goed zijn.

Dat gemaai met die armpjes doet ze vooral als ze erg onrustig is, soms baker ik haar dan weleens is omdat ze zichzelf anders continu uit haar slaap houdt.

Yvonne

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Sofie huilt soms in haar slaap, wel heel erg kort 30 seconden ofzo

Deel Deze Pagina