knorrende baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

#1 sydneys, 8 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2013
    mn zoontje knort heel redelijk vaak, lijkt dan net op een mopshondje qua geluidjes, het is wel grappig en schattig maar ik vraag me toch af of dat normaal is en of het bij jullie ook voorkomt?

ook als hij slaapt kan hij snurken :p

deze vraag omdat bij ons astma in de familie voorkomt maar misschien doen veel babys dit en is er niks aan de hand

hij drinkt goed, huilt niet vaak,een gemakkelijke baby dus hij heeft denk ik nergens last van, hij spugt wel veel maar dat is het enige en al 10 keer beter dan in de 1e weken

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Mijn zoontje heeft dit ook heel vaak. Ik lees dus even mee :)

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    mijn dochter heeft het in het begin (zo tussen 4 weken en 8 weken?) gehad en het is daarna vanzelf weer weggegaan.
    ik weet dat ik me ook een beetje zorgen maakte, maar ik vond het vooral heeeeel erg schattig :)
    dus ik zou zeggen: zolang je kindje het goed doet: geniet ervan!

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Volgens mij is dat heel normaal, heb er ooit een verklaring voor gelezen, maar ben 'm vergeten :D
    Mijn dochter deed het ook, maar na een aantal weken stopte het.

5. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Geen zorgen maken hoor. Mijn Harley knort ook als ze net wakker is of als de zon of lamp een beetje te fel voor haar is. Ik vind het vooral vreselijk lief.:p

6. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn meisje deed dit ook! We hadden een geboortebord van knorretje die deed ze echt eer aan hihi is ook vanzelf over gegaan!

7. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje doet het ook. Ik vind het lief klinken :) Nooit bedacht of het iets zou betekenen. Het was wel in de periode dat hij ook erg verkouden was.

Deel Deze Pagina