heel vreemd allemaal

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lindasnails, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindasnails

Jun 8, 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal bij het begin beginnen.
    Ik ben sinds april dit jaar gestopt met de pil dus zit nu in de 5e ronde. Mijn cyclus is vanaf het begin goed geweest precies 28 dagen ik kon bijna de klok er op gelijk zetten.
    Zo ook de afgelopen maand, 23 aug werd ik normaal ongesteld ongeveer 5 dagen zoals elke maand ook toen ik nog aan de pil was en geen gekke dingen er om heen, maar daarna begon het gezeur ik had heel mooi een calculatie gedaan en ons daar netje aan gehouden, nu werd ik zaterdag 19 sep weer ongi, altans dat denk ik want gister was het al weer over, 2,5 dagen ongi vind ik wel heel weinig maar het was wel heel hevig 1 dag. Voor dat ik ongi werd heb ik de hele week last van vreselijke eetbuien gehad, at bijna alles wat los en vast zat en ik had last van plasbuien, elke keer een klein beetje maar geen pijn erbij minstens elk uur.
    vind het allemaal een beetje vreemd.
    Heeft iemand hier ook last van gehad en wat zou dit kunnen zijn.
    Kan ik zwanger zijn?

2. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Bij een goede zwangerschap hoort geen bloedverlies. Als je hevig gevloeid hebt, dan zou ik er niet vanuit gaan. Indien je het zeker wilt weten kan je natuurlijk het best even een testje doen :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Dat vele plassen is pas veel later in de zwangerschap. Een ongesteldheid kan gewoon 1 dag hevig zijn en daarna nog maar een beetje. Heb ik ook weleens. Ik ben al dik 2,5 jaar van de pil af.

Ik denk dat het niet kan dat je zwanger bent maar je kunt natuurlijk altijd een test doen. Dan weet je het zeker.

4. Aecatz

Aecatz Actief lid

Apr 2, 2009
    276
    1
    0
    Ik heb gevloeid met 5 weken zwangerschap en met 8 weken heel heftig gevloeid en ik heb gewoon een GOEDE zwangerschap!!!! Net als zovelen vrouwen met mij!!!

Dat vele plassen had ik na ongeveer 1,5 week na eisprong/conceptie. En bij sommige of velen zal dit later zijn, of helemaal niet. Geen enkele zwangerschap is het zelfde of heb je dezelfde kwalen.

Mijn vriend wist al dat ik zwanger was een week na eisprong. Ik was ineens sneller geirriteerd voor niets eigenlijk... Rond die tijd begon ook mijn haar in te zakken, was niets meer mee te doen.

Tja achteraf dus gewoon vet zwanger!! Maar het is iedere maand eigenlijk gewoon weer je nod afwachten en testen... Pfff dat eeuwige wachten............

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Er is geen logische verklaring voor veel plassen in het begin.

Maar goed het is overal anders. ik zou me er echter niet aan vasthouden en gewoon een test doen.

6. Lindasnails

Jun 8, 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook vreselijk veel last gehad van haaruitval een weer na mijn eisprong.
    Als ik nog meer van die vreemde dingen krijg ga ik maar eens testen.

Wat zit een vrouwenlichaam toch raar in elkaar.

Share This Page