Hoi Dames, Mijn twee mannen hebben beide dezelfde knuffel! Ik had er een voor de oudste gekregen, hij vond hem geweldig. Gelukkig nog een tweede aan kunnen komen, wat denk je: geeft hij die reserve knuffel aan zn broertje. Nu zijn ze allebei gek op dat ding. Hij bleek vroeger in de C1000 zwangerschaps box te zitten en nergens meer te krijgen. Difrax gemaild, alle (tweedehands) knuffelsites bekeken en geen resultaat. Als foefer (zo heet ie) nu kwijt raakt zijn de poppen aan het dansen. Ik hoop hoop hoop dat iemand hem nog heeft... Uiteraard tegen een vergoeding... Bedankt!!
Ik heb er 2... Alleen helaas, mijn jongste is er zo verzot op dat ze ze beiden en de roze variant in haar bed heeft liggen.. En overal wee als ze er niet zijn.... sorry kan je dus helaas niet helpen.... Een tijd terug was ze er 1 kwijt en toen gebeld met difrax, kreeg zo een n nieuwe opgestuurd... maar ik begrijp dat zij ze dus ook niet meer hebben?
Wat vreemd dat je er meteeen een kreeg! Al zou ik een roze hebben dat zou me werkelijk niks uitmaken hahaha het is wat met die knuffel! Ik zal Difrax nog eens mailen of ze de roze wel hebben! Is dat lang geleden dat je dat gevraagd hebt?
Gewoon bellen zou ik doen.... zijn ze wat happiger Volgens mij is het wel 1,5 jaar geleden nu ik erover nadenken...... Succes ik hoop dat je er nog 1 kan Krijgen!