Wie heeft dit knuffel doekje liggen en doet er niets mee? hier is iemand die deze knuffel heeft verkozen tot lieveling! Wie wel hem naar mij sturen?
beetje vies, maar wel te zien welke het is.. geeft niets als iets aan elkaar gestikt is, als het maar de zelfde kleuren op dezlfde plek heeft
Hè, die heb ik toevallig gekregen bij de geboorte van mijn dochter, maar vond de kleuren niet Echt voor een meisje en ze had zoveel van die dingen gekregen dat deze nooit gebruikt is. Het doekje zit inderdaad onder het nekje vastgestikt. Ik ben alleen bang dat het hoofdje vrij dik is voor brievenbuspost...? Waar kom je vandaan?
Dankjewel, maar hij moet echt exact dezelfde kleuren hebben, anders wil hij hem niet, hebben we al geprobeerd..
Volgens mij heb ik hem ook liggen.... kan morgen even kijken. Hij is iig ongebruikt. Ophalen kan of verzenden, omg. Rotterdam
helaas is nummer 1 nog steeds onderweg... nog meer die weten hoe ik aan zon knuffel kom? of iemand die eentje heeft liggen voor ons?
Ik heb nog even gekeken, maar dat hoofdje gaat hier echt niet door de brievenbus helaas... En 6,75 is wel zonde voor versturen!
Als TS er genoeg heeft, en iemand heeft er nog eentje over, hou ik mee graag aanbevolen Mijn zoontje slaapt ook altijd met dit tutje, en wordt panisch als mama hem niet snel genoeg bij in de wandelwagen legt hihi. Ze zijn hier helaas helemaal niet meer te koop
Ik heb 'm ook liggen. Ook zo'n beetje ongebruikt. Mijn dochtertje verkiest het knuffeldoekje van Dikkie Dik. Als je in Haarlem en omgeving woont mag je 'm gratis komen ophalen!