Knuffel en ziek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jennifer20, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jennifer20

Jan 1, 2009
    6
    0
    0
    account manager
    eindhoven
    Mijn zoontje is al een paar dagen verkouden. vandaag heeft hij ook nog verhoging 39,2. Hij heeft nu continu zijn knuffeltje iedere keer bij zich, waardoor zijn knuffel nu erg vies is en ik denk vol met bacterien zit. Ik heb de knuffel gewassen, maar dat kan ik ook niet iedere dag doen.

Heeft iemand tips om een knuffel schoon te houden en bacterien tegen te gaan? Ik heb gehoord dat 1 minuut in de magnatron ook alle bacterien dood.

grt Jennifer

2. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    in de wasdroger

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

intresante vraag, ik lees mee.
    idd ze vegen snot en alles aan de knuffel af, magnetron heb ik ook wel eens gehoord

4. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    1 minuut in de magnetron lijkt me niet, lijkt me veel te kort. Is het niet zo dat je de knuffel in de vriezer moet gooien?

5. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Nog een (zelfde) knuffel, kunnen ze om beuren in de was.
    Ik heb 3 dezelfde! 1 op de creche, 1 thuis en 1 reserve.

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

kijk dat is handig

7. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben een stoom functie op de wasmachine....ideaal! 1 keer in de zoveel tijd gaan alle knuffels erin .Maar ja beetje zonde om zon ding aan te schaffen :)

8. Vanes

Vanes Actief lid

Jul 28, 2007
    182
    1
    0
    Ik heb gelijk toen ik door kreeg wat Frederique haar lievelings knuffel was en 5 gekocht.
    Er ligt er 1 standaad op de creche.

4 thuis zodat er iedere dag één de was kan. Ik was ze op 75 graden met de handdoeken mee en ze gaan ook in de droger. Daarna ruiken ze weer als roosjes. :)

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij hebben ook vijf dezelfde knuffels, ik heb er allemaal verschillende kleuren vetertjes aangenaaid en zo kan ik onthouden welke ik gewassen heb. Ik was er elke week eentje mee.
    Afgelopen dagen was Jesse ziek (nog steeds trouwens) hij heeft er al drie onder gespuugd! :(
    Maar op de laatste na (vanavond) zijn ze allemaal weer lekker fris.

10. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Om de bacterien te doden kan je ze inderdaad in de vriezer gooien (werkt ook heel goed bij hoofdluis), maar goed dat haalt de snot natuurlijk niet uit de knuffel ;), daarvoor is toch echt de enige optie denk ik; in de wasmachine.

Hier heeft ons meisje gelukkig geen lievelingsknuffel dus dat "probleem" hebben we hier ook niet. Ze heeft elke om de dag andere knuffeltjes want dan zit de rest in de wasmachine. Ik doe ze trouwens altijd in een kussensloop met daar een knoop in, hierdoor blijven ze langer mooi :)

Share This Page