Hallo Mijn dochter krabt heel erg in haar gezicht Vanaf hoeveel maanden mag je de nagels knippen? Groetjes Fatiha
de kraamverzorgster deed het hier al op dag 2 omdat vijlen niet werkte. Ze zei er wel bij dat ze dit durfde omdat ze er ervaring in heeft en het normaal wordt afgeraden. Vanaf die dag knipt mijn man ongeveer 1x per anderhalve week Levi zijn nagels.
Ik ben ook al heel snel begonnen met knippen, maar ben pedicure geweest, dus ervaring zat. Dat vijlen heb ik 1 x geprobeerd, maar dat werkte echt niet.
Volgens mij ben ik ook na een paar weken al wel gaan knippen... vijlen vond ik echt niet werken. Ik heb zo'n difrax nagelknippertje, ideaal!
ik heb in het begin krabwantjes gebruikt van de Hema want onze dochter krabde ook dr gezichtje kapot als ze krampjes had
Mijn zoontje krabbelt ook heel erg in zijn gezicht .Zelf vijl ik bijna dagelijks of om de dag zijn nageltjes .
Ik heb ze bij alledrie m'n kids altijd gewoon geknipt met zo'n klein schaartje. Meestal als ze sliepen. Niks geen problemen.
ik beet haar nagels af, met 6 weken wilde ik gaan knippen en ik knipte zo in haar vinger! na beide enorm gehuild en geschreeuwd te hebben was alles goed, pleister erop en durfte pas 2 maanden later weer te knippen nu gaat het goed Knip 2 keer per weer nagels aan de vingers en 1 keer per week de teennageltjes!
Toen Jayden een paar weken oud was heb ik een beginnetje gemaakt met een babyschaartje en de rest eraf gepeuterd. Vijlen was hier ook niet echt ideaal.
ze raden het aan ná 6weken te knippen en voor die tijd te vijlen maar vele doen het al veel eerder. Ik durf het zelf pas sinds een maand voor die tijd deed een vriendin het hihi
Nagels knippen; wat een ramp! Het moet wel, want ook onze jongens krabben flink op hun hoofd en in hun gezicht. Maar ik vind het verschrikkelijk. Wat een gepiel.
Ik ben snel gaan knippen; 2x met zo'n knippertje in haar vinger geknipt en daarna dus gewoon met zo'n klein nagelschaartje; werkt prima!
Hoe knip je die teennagels?! Haar kleine teentje is een ieniemienie nageltje, maar komt niet boven het vlees van de teen uit... Dan kan ik toch niet het witte randje er af knippen! Ik heb pas 1 keer haar grote teen geknipt, de rest nog nooit.
Ik ben gelijk gaan knippen. Hij werd al geboren met lange nageltjes! Wist eigenlijk niet eens dat dat na een bepaalde tijd pas "mag" Goed vingertjes vast houden!
Je hoeft toch ook pas te knippen als het boven de huid uitkomt ? Eerder knip ik ook niet hoor . Bij de teentjes zit hier dus ook een wit randje. En ik moet zeggen: De teennageltjes knip ik zowiezo niet zo vaak. Zo'n gepiel en als ze ietsje te lang zijn, heeft nog steeds niemand daar last van.