Hoi, Wanneer doen jullie je kleine in bad of onder de douche? Is dat voor de voeding of na de voeding? En op welke tijdstip doen jullie je kindje in bad of onder de douche?
wij doen het voor de voeding en dan zo een 3 keer per week voor de voeding van 19.00, dan krijgt ze de fles, dan pyama aan en naar bed
Toen amy net geboren was deed ik haar savonds voor de laatste fles in bad. In ons geval vond ze dat heerlijk en sliep daarna tot de volgende ochtend. Lekker door dus. Nu gaat ze nog steeds savonds in bad vlak voordat ze naar bed gaat. Alhoewel ze laatste paar dagen ook wel eens sochtends onder de douche gaat met mij samen dan.
Toen ik nog verlof had, deed ik het altijd 's ochtends op m'n gemakje. Toen ik weer moest werken was het makkelijker om het 's avonds te doen, want dan hadden we meer tijd. Soms op een vrije dag ook nog wel 's ochtends. Meestal deed ik het na de voeding, als het bijna weer tijd was om te gaan slapen (werd ie lekker slaperig van). Voor de voeding werkte hier niet echt, want als meneer wakker was wilde hij eten en wel nú!
Milan gaat altijd tussen de voedingen in bad, net ervoor heeft hij teveel honger en net erna moet 'ie altijd veel spugen. Hij gaat ook altijd 's middags in bad, omdat hij helemaal hyperactief is als 'ie uit bad komt, dus 's avonds is hier echt een optie, en 's ochtends hebben we 't meestal al te druk met andere dingen.
Ik doe Romy elke dag om 19:00 in bad, daarna krijgt ze meteen de verdikte avondfles en dan gaat ze daarna naar bed. gebruik het badje als een herkenbaar avondritueel, niet echt perse om schoon te worden. Was haar 1 keer per week en de haren 1 keer per 2 weken.
Iris gaat altijd 's morgens in bad, meestal rond een uurtje of 11, na haar slaapje en voor de 2e fles. Ik doe haar 3 keer per week in bad, en was 1 keer per week haar haren.
Hier doe ik Jayden om de dag in bad en dat net voor de laatste fles, anders komt de melk eruit. Het wil ook wel eens voorkomen dat ik hem eerder op de dag in bad doe maar over het algemeen is het s'avonds. Daarna flesje en dan lekker slapen
Ik doe gjalt 's avonds na het eten en voor het slapen gaan in badje, hij maakt altijd een knoeiboel van zijn warme hap dus daarna maar even in bad. Zodra ik het badje laat vollopen is hij helemaal enthousiast vind het altijd geweldig, na het badje nog even spelen als hij niet moe is en dan op bedje, slaapt dan de hele nacht door
We doen het altijd voor de voeding, maar eigenlijk net wanneer het uitkomt, we hebben gewoon niet altijd tijd of puf om het standaard in te bouwen... Hij gaat over het algemeen een half uur voor de voeding in bad, ongeveer om de dag. We doen het niet voor de allerlaatste voeding, want Noah wordt moe van het badje en eet dan soms niet helemaal genoeg om de nacht door te slapen.
Hier ook zo en dan kunnen we het lekker samen doen. Scheelt enorm. Ook qua opruimen van de spullen enzo.
Hier meestal tussen de groentehap en de fles in. meestal om een uur of 19.00. dan krijgt hij om 19.30 zijn fles en gaat naar bed
Hier elke avond rond 19:00 vlak voor de laatste fles, en dan lekker schoon naar bed en heerlijk de hele nacht doorslapen!
2 x per week (ivm eczeem) om 11:00 ongeveer, dan heeft ze geslapen en daarna krijgt ze de tweede fles.
Hier ook 2x in de week, maar heel verschcillend hoe laat. Soms na het warme eten rond 18 uur soms smiddags na haar slaapje rond 15 uur