Knuffel favorietjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chocoholic, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter slaapt met een ijsbeer die een kleine ijsbeertje op schoot heeft. Deze hebben we als kraamcadeau gekregen en dus helaas ook geen reserve van. Hij gaat gelukkig al 4 jaar mee.

mijn zoon slaapt met het blauwe beertje van nestle, hier hebben we er wel meerdere van.

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Mijn dochter heeft deze en heeft er twee dus er mag er ook niet 1 verdwijnen en kennelijk populair want ik zie ze zelden op MP en ze gaan voor drie keer de nieuwprijs (was 8 euro) weg

http://www.knuffie.com/fotos/896.softrabbittuttle.jpg

edit; ik was op zoek naar een plaatje en vond een webwinkel die hem heeft, vast een restantje, heb er 4 bestelt :)

Mijn zoontje heeft deze en we hebben 1 reserve maar die zit nu nog in de collectie
    http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/569938_pb_01/pdp-artikelfoto-616/happy-horse-raccoon-riley-knuffel.jpg

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vanaf dat hij 4 maanden is zijn ze onafscheidelijk. Ontelbare foto's heb ik van hem en zijn konijn. Hij friemelt altijd met de handjes en voetjes. Zooo schattig!:)

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Deze hier. Ongeveer toch, die hoorn op de kop heeft die van ons niet.of wat dat ook mag zijn op die foto van internet.

Vanaf dag 1 bij hem gelegd en die knuffel is zijn alles.

5. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    @Sydneys: das dombo, die heeft altijd een hoedje op ;)

Hier ook het blauwe nestle beertje uit een gratis doos, we hebben er ondertussen 6 :D niet echt een leuke knuffel ofzo, maar hij heeft hem zelf tussen de knuffels uitgepikt en wil sindsdien niet meer zonder slapen...

6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Bunny Wit Pluche 25cm 591074

Hier hebbe we deze. Gelukkig wel de roze. :D
    Wij hebben er 3. 2 Liggen er altijd in bed. En 1 mag er mee naar beneden of meer als ze lang weg gaan. Dus is ook de gene die ze als eerste heeft gekregen. Is ook al helemaal dun geworden.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.081
    2.893
    113
  8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier de muis van de Ikea.

We hadden reserve gehaald. Toen liep Julia er opeens ook mee haha!:D
    Zijn niet meer te krijgen. Gelukkig nog extra reserves kunnen vinden op de rommelmarkt en Facebook.

Emma zweert echt bij de muis.

Julia is net als mij vroeger ze heeft haar hele bed vol liggen.
    Een schildpad met muziek, muis, een aapje, 2 poppen, eekhoorntjes, hamster (van de ah), pippi langkous, Winnie knuffeltje.
    En ja ze past er zelf zelfs nog bij :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,9 KB
      Weergaven:
      1
  10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier heeft ze heel lang een door een gebreide dikki dik van mijn zusje overal mee heen gesleept, maar ondertussen is dat wat minder. Ze kiest iedere avond 5 " nieuwe" knuffels die mee naar bed mogen
    Oh ja en Nijntje is lange tijd favoriet geweest..

En terwijl ik de foto upload leg ik dochterlief op bed en ze kiest....
    Nijntje en dikki dik.. haha..

Bijgevoegde bestanden:

11. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Mocht je er nog ooit een nodig hebben, wij hebben hem ook, maar ze zijn er nu nog blij mee.

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
  13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    #33 Sugarblossom, 31 aug 2014
    Laatst bewerkt: 31 aug 2014
    Zo herkenbaar! Hier nog zo één. Ze knuffelt er ook echt mee al maanden en geeft kusjes. Die roze die jij liet zien ligt nu in haar bed met een ander V-tech slaapknuffel met geluid. Haar allerlievelings is toch deze die nergens meer te krijgen is anders had ik het als reserve gekocht (we hebben m vorig jaar gekregen).

Bekijk bijlage 414918

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha hier noemen we het ook Poppie

15. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Dochter met haar ssssaapie;)
    Wij hebben er ook 6 en heb zelf 1 nieuwe op de slaapkamer staan omdat ik die voor haar wil bewaren

Deel Deze Pagina