Moederkapsels

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaMars, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMars

    MamaMars Niet meer actief

    Ik had gisteren een vreemde discussie met mijn ex en zoek even wat meningen van jullie.

    Mijn haar moet weer geverfd worden, en normaal gesproken heb ik vrijwel altijd een bruin-tint, maar met de lente in aantocht wilde ik weer eens voor blond gaan. Nu heb ik al weken de drang naar iets geks, dus ik zei dat ik er roze plukjes in wilde doen.
    Nou, ik kreeg de wind van voren, ik ben een moeder, dus ik mag geen roze in mijn haar. Daar had ik de kans voor gehad toen ik 18 was, en nu is het te laat. :(
    Nu heeft hij daar vrij weinig over te zeggen, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie meningen, is het wel done voor een moeder om iets vreemds in de haren te hebben, of vinden jullie dat je er als moeder ook als een moeder uit moet zien?

    Het gaat om dit kapsel, maar dan wat meer licht-roze in plaats van paars.
     
  2. ingie

    ingie Bekend lid

    8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Vind het maar raar dat je ex zich daar mee bemoeit. Zou me er lekker niks van aantrekken hoor. Lekker doen. Ik doe het ook regelmatig. Alleen niet met kleurtjes, maar een lekker gek kapsel. Je moet het toch zeker zelf weten wat je met je haar doet.
    Vind het trouwens wel een geweldig kapsel hoor!!!!
    Dus gewoon doen!!!
     
  3. anja89

    anja89 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zou niet weten waarom dat not done zou zijn als je moeder bent.
    Ken zat mensen met kinderen die er veel 'aparter' uitzien.

    Zou het gewoon doen als jij dat graag wilt.
    Mijn vriend moet me iig echt niet gaan zeggen wat ik wel/niet voor kapsels mag.
     
  4. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind dat je moet doen waar jij je prettig bij voelt! Mijn moeder heeft altijd hippe kapsels gehad en soms ook felrood en dat stond haar geweldig! Ik vond het als kind helemaal niet stom: sterker nog..ze kreeg er ook altijd complimenten op. Dus ik zou je ex vertellen dat hij zich er niet mee moet bemoeien en doen wat jij wil ;)
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Super leuk. Je bent nog best jong toch?

    Ik zou het gewoon lekker doen.

    Heeft niks met moeder zijn te maken vind ik. Dan kun je ook geen tatoeage nemen of iets piercen.
     
  6. Yvon81

    Yvon81 Actief lid

    22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    zeker doen. Harstikke leuk kapsel.
    Als je zelf twijfelt zou je de extreme kleur eventueel kunnen vervangen door een andere kleur bijv. blond met bruin ofzo dan is het minder extreem maar toch apart. Succes, maar laat je zeker niets vertellen door je ex en als mama kun je er nog steeds lekker hip uitzien!!
     
  7. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wat een gezeik van je ex. Wie bepaalt nou hoe een moeder eruit ziet? :(
    Je bent toch gewoon jezelf, moeder of niet...

    Ik heb alle kleuren zo'n beetje wel in mijn haar gehad en veel gekke kapsels gehad. Als ik straks moeder ben wordt dat echt niet anders hoor.

    Gewoon jezelf blijven! Goed voorbeeld voor je kind! ;):)
     
  8. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Doen! Erg leuk kapsel! Laat die ex maar kletsen.
     
  9. Roes

    Roes Fanatiek lid

    9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    oei hahhaha nou ik hoop niet dat ik op mijn haarkleur/draagt wordt afgerekend als moeder int leven want ik verander met groot regelmaat van kleur en model...
     
  10. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Niks van je ex aantrekken, hij is niet voor niks je ex ;)

    Wat betreft de kleur, roze blijft niet lang mooi, vervaagt Heeel erg snel en geeft af op de rest van je haar. Je hebt ook een hele mooie pastel roze dan zou ik die eerder doen die zwakt niet zo gauw af!

    Succes!!
     
  11. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Je ex kon zich daar mee bemoeien toen jullie samen waren, nu heeft ie z'n kans gehad! :p

    Gewoon lekker doen hoor. Super leuk kapsel. Wel even resultaat showen he! :D
     
  12. Danjay

    Danjay Fanatiek lid

    3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    en hoe moet een moeder er dan volgens je ex uit zien??

    en wat heeft hij er over te zeggen, hij is toch niet voor niks je ex;)

    Lekker doen wat jij leuk vind!
     
  13. Yotsuba

    Yotsuba Fanatiek lid

    22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik zeg, doen ;) Retegaaf kapsel enne laat die ex lullen joh, niet voor niets een ex toch?
     
  14. Carlien

    Carlien Fanatiek lid

    23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Op dit moment heb ik ook fel rood haar en ben van donkerblond/bruin haar tot halverwege mijn rug naar stekel achtig haar, echt een kort koppie gegaan!! Staat super, krijg alleen maar complimenten!

    Het enigste overleg wat ik heb gehad met mijn man was toen de kapper er al was, ik zei; is het goed als ik het wat korter doe en rood? Dat moet je zelf weten zei hij..

    Ik heb ook al een keer met lang haar, rood met oranje slierten gehad.. Ik vindt trouwens vaak licht rose in heel licht blond haar een beetje raar worden, net zoals blauw.. Ik zou wel voor ietsjes donkerder gaan, tenminste de kleur rose die ik in mijn hoofd heb is dat in het begin wel mooi, maar wordt het snel raar..

    Maar ook dat maakt niet uit, je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt! Haar groeit en haarkleur komt tegenwoordig uit een potje, dus daar zit je ook niet aan vast!;)

    Groetjes,
    Carlien:)
     
  15. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Wat een onzin. Gewoon doen hoor. Ik geloof dat ik er ook niet echt uitzie als een doorsnee moeder (als ik zo eens om me heen kijk op het schoolplein) maar dat wil ik ook helemaal niet. Jeetje zeg, waar bemoeit je ex zich in vredesnaam mee?
     
  16. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Nee.....als moeder hoef je er niet uit te zien als zo'n 'lekker korte haren waar je niets aan hoeft te doen kapsel'.

    Je bent naast moeder, ook gewoon nog een vrouw, ziet er cool uit dat kapsel!! Eventueel met extensions doen de plukjes, blijft de kleur langer mooi!

    Enne, als je het gedaan hebt, post dan even een foto, kunnen we hier nog inspiratie op doen ;)
     
  17. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ziet er leuk uit! ik zou zeggen lekker doen! misschien is hij wel bang dat je allemaal leuke mannen op je af krijgt :p staat juist heel hip.. waarom zou je als moeder zijnde er saai uit moeten zien dan?

    ben zelf ook pas naar de kapper geweest en heb mn haar weer in laagjes laten knippen (had het heel erg lang) nu nog wel maar in laagjes dus.. en leuke lichtere high lights in mn haar laten verven.. staat heel leuk....
     
  18. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Je ex heeft gelijk. Je moet je haar kort knippen en rood laten verven, hip permanentje erin, een wortelbroek, een Gaastra windjack en Ecco's aan, en zo'n klein leren rugzakje om. WANT JE BENT NU EEN MOEDER!

    :p;)
     
  19. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Ik vind dat je als moeder gewoon alles met je haar etc. kan doen als wat je als vrouw zonder kinderen ook zou doen. Ik snap werkelijk waar niet waarom dat verschil zou maken. En waar bemoeit je ex zich eigenlijk mee :(
     
  20. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Jaja, een rattenkoppie + mommy pants horen er nu eenmaal bij ;)
     

Deel Deze Pagina