ik weet niet of het hier goed geplaatst is maar ik vroeg me af waneer hebben jullie een uitvaartverzekering aangevraagt? meteen vanaf het begin ?
Hoi , Goeie, nog nooit aan gedacht yoh, stom he! Zal mijn zoontje idd ook eens bijlaten schrijven. Grtz
ik heb mijn dochter bijna direct laten inschrijven, ze is dubbel verzekerd, en ze heeft een eigen polis en ze is bij mij op geschreven
ik heb haar ook bij laten schrijven maar dat is maar tot haar 18e. En we hebben later ook een aparte verzekering voor haar afgesloten. Hoe eerder je daarmee begint hoe goedkoper het is namelijk.
hahah ja je weet maar nooit straks komt het te overlijden in je buik waar je niet vanuit gaat dan is de baby toch verzekerd
Wij hebben geen uitvaartverzekering en dat vinden we ook niet nodig, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Wij waren het ook helemaal vergeten. Een paar weken terug heb ik hem bij laten schrijven. Ik vind het wel belangrijk om dat soort zaken goed geregeld te hebben. Als er iets zou gebeuren wil je niet ook nog dat soort ongeregelde zaken aan je hoofd hebben.
een tip doe het zo snel mogelijk je weet nooit of je het nodig moet hebben soms is het alleen doorgeven en dan is ze al automatisch verzekerd maar het kan ook zijn dat je eigen niet voor kinderen onder de 18 verzekerd en dan is het belangrijk om er eentje af te sluiten wij hebben een kindje verloren en de kosten zelf moeten betalen daar wordt je niet vrolijk van miriam
in mijn zwangerschap meteen laten regelen want wat 1 van de voorgangers al zei mocht er toch iets gebeuren sta je er echt niet op te springen om dan nog eens van alles te regelen wat je eigenlijk al geregeld had moeten hebben.
hier ook direct naar de geboorte de verzekerings agent laten komen en alles geregeld!.... Hebbe jullie je kids ook wa verzekerd?
We hebben allebei de kinderen meteen een eigen polis gegeven. Als ze 20 zijn hoeven ze daar niks meer aan te betalen. Als je ze bij laat schrijven moeten ze volgens mij vanaf hun 18de of zo een eigen verzekering nemen en dan beginnen ze weer helemaal vooraan, met vele hogere premies. We betalen nu iets van 11,50 voor onze zoon per maand en iets van 10 euro voor onze dochter.
ik heb de kinderen meteen bij de geboorte laten inschrijven. je hoopt dat het natuurlijk nooit nodig dat je dit als ouder ook daarwerkelijk nodig gaat hebben, maar mocht er iets gebeuren kun je je dierbare tenminste een mooie uitvaard geven zonder op de centjes te moeten letten.