Uitvaartverzekering

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 894hi, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 894hi

894hi Niet meer actief

ik weet niet of het hier goed geplaatst is maar ik vroeg me af
    waneer hebben jullie een uitvaartverzekering aangevraagt? meteen vanaf het begin ?

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.

Ik heb mijn dochter meteen bij laten schrijven na der geboorte.

3. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi ,

Goeie, nog nooit aan gedacht yoh, stom he! Zal mijn zoontje idd ook eens bijlaten schrijven.

Grtz

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb mijn dochter bijna direct laten inschrijven, ze is dubbel verzekerd, en ze heeft een eigen polis en ze is bij mij op geschreven

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik heb haar ook bij laten schrijven maar dat is maar tot haar 18e. En we hebben later ook een aparte verzekering voor haar afgesloten. Hoe eerder je daarmee begint hoe goedkoper het is namelijk.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik heb het nog in me zwangerschap geregeld
    dus vanaf dat ze geboren is is ze verzekerd

7. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ga het gelijk even doen hahaha

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hahah ja je weet maar nooit straks komt het te overlijden in je buik waar je niet vanuit gaat dan is de baby toch verzekerd

9. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Bij ons is hij ook na de geboorte al bijgeschreven. Heb wel in mijn verloftijd geregeld. ;)

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.249
    36.045
    113
    Wij hebben geen uitvaartverzekering en dat vinden we ook niet nodig, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

11. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Wij waren het ook helemaal vergeten. Een paar weken terug heb ik hem bij laten schrijven. Ik vind het wel belangrijk om dat soort zaken goed geregeld te hebben. Als er iets zou gebeuren wil je niet ook nog dat soort ongeregelde zaken aan je hoofd hebben.

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    een tip doe het zo snel mogelijk je weet nooit of je het nodig moet hebben soms is het alleen doorgeven en dan is ze al automatisch verzekerd maar het kan ook zijn dat je eigen niet voor kinderen onder de 18 verzekerd en dan is het belangrijk om er eentje af te sluiten wij hebben een kindje verloren en de kosten zelf moeten betalen daar wordt je niet vrolijk van
    miriam

13. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb haar toevallig van de week bij laten schrijven!

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

de dag nadat ik thuis was uit het ziekenhuis.

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    in mijn zwangerschap meteen laten regelen want wat 1 van de voorgangers al zei mocht er toch iets gebeuren sta je er echt niet op te springen om dan nog eens van alles te regelen wat je eigenlijk al geregeld had moeten hebben.

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb Jacob na de geboorte bij laten schrijven.

17. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier ook direct naar de geboorte de verzekerings agent laten komen en alles geregeld!....

Hebbe jullie je kids ook wa verzekerd?

18. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wij hebben haar meteen laten bijschrijven.

19. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    We hebben allebei de kinderen meteen een eigen polis gegeven. Als ze 20 zijn hoeven ze daar niks meer aan te betalen.

Als je ze bij laat schrijven moeten ze volgens mij vanaf hun 18de of zo een eigen verzekering nemen en dan beginnen ze weer helemaal vooraan, met vele hogere premies.

We betalen nu iets van 11,50 voor onze zoon per maand en iets van 10 euro voor onze dochter.

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb de kinderen meteen bij de geboorte laten inschrijven. je hoopt dat het natuurlijk nooit nodig dat je dit als ouder ook daarwerkelijk nodig gaat hebben, maar mocht er iets gebeuren kun je je dierbare tenminste een mooie uitvaard geven zonder op de centjes te moeten letten.

Deel Deze Pagina