Ik zoek deze knuffel.. zoontje van een vriendin van me is er erg aan gehecht en ze zou graag een reserve ervan willen maar kan ze nergens meer vinden ..
Volgens mij heb ik hem. Nog nieuw, met kaartje er nog aan. Mijn zoontje geeft helemaal niets om knuffels. Ik moet hem even opzoeken en controleren of het inderdaad dezelfde is. Ik kom er nog op terug. (Als je niets van me hoort, stuur dan maar een pb om me eraan te herinneren!)
Helaas, het is toch een andere. Hij lijkt er wel op, maar op de buik zitten geen strepen (effen kleur) en rondom de kop zitten geen witte haartjes. Het spijt me dat ik me heb vergist. Succes verder met jouw zoektocht. Staat er op het etiket misschien een merk of andere informatie om het zoeken makkelijker te maken? Waar heeft ze hem gekocht?
Oo jammer, nja toch bedankt voor het zoeken!! Nee ze weet niet meer waar ze gekocht heeft, en t etiketje is al zo versleten dat je er niets meer op kan lezen haha dus erg moeilijk allemaal!
Woont ze toevallig in de buurt van Emmen? Want volgen mij is deze van de safariactie van Angelslo vorig jaar.
Jaa inderdaad heb alles van t merk NICI al uitgepluist haha.. maar deze staat er niet tussen.. misschien wel eenmalige uitgaven ofzo of hij is er gewoon niet meer.. nja helaas dan maar 1 proberen die er erg op lijkt
Hier een vergelijkbare tijger, maar dan zonder strepen op de buik. Zit er een soort navel op? Op het kaartje staat: made for K.I.E. Trading amsterdam