Soms stuurt de fabrikant op verzoek een kieuw muziek doosje die je erin kunt stoppen! Heb ik ook weleens gedaan.
klopt na de bieding heb ik nog gereageerd we hebben hem gisteravond nog op gehaald het knuffeltje was binnen ons meisje werd wakker en is weer heerlijk verder gaan slapen met knuffel. maar om de volgende probleem te voorkomen zoek ik er graag nog een.
de ah is gemaild helaas nog geen reactie happy horse moet ik nog maar heb pas net onze laptop kabel binnen gekregen si toch iets makkelijker allenmaal. ze zeggen problemen komen met 3en ben benieuwd wat het volgende is.
haar oude knuffeltje is het spontaan weer gaan doen kei vals maar hij doet het. maar ik ben nog steeds opzoek naar een zelfde knuffel
nee het is zon trek konijn hij rolt hem uit en weer op daardoor doet hij zo'n rolletje aandraaien daar komen tandje tegen aan en daardoor krijg je een melodietje heel mooi. maar hij stopte er gisteravond weer maar daarna deed hij het toch wel weer.
Als het een bekend melodietje is zou je kunnen overwegen om alleen op zoek te gaan naar een nieuwe muziekdoos en het konijntje te 'opereren'
dit was ook zeker een idee van ons de winkels die zulke knuffeltjes hebben trekken we ook allenmaal een keer aan maar helaas nog niet tegen gekomen
Bij creamijn heb je heel veel losse muziekdoosjes. Of de kringloop afzoeken naar knuffels met muziekdoosje erin en overzetten. Ik heb het met het muziekdoosje van mijn zoon gedaan. Hij is er niet aan gehecht maar mama wel hahaha. Daarin zat "it's a small world" nu ziet er een donordoosje (uit een knuffel van de rommelmarkt) met "over the rainbow" in. Klinkt weer als een zonnetje.
Weet je welk melodietje het is wat in jouw knuffel zit? Edit: op facebook zit ook een groep knuffel gezocht/kwijt misschien kun je daar je vraag stellen?