Wij hebben een nieuwe stoffen bank gekocht, bij Pronto. We hebben altijd leer gehad, lekker makkelijk met kinderen om alles schoon te maken. Nu dus toch voor stof gekozen, maar om de bank te laten behandelen moest je 180 euro extra betalen en dat vond ik toch behoorlijk veel. Wie weet waar je goed spul kan kopen om hem zelf te behandelen? Bedankt!
Ja het is wel veel maar als je kijkt naar hoelang je er mee doet dan valt het weer mee. Wij hebben het wel laten doen (vorige bank ook) en het werkte heel goed. Zelfs rode wijn op omgevallen maar kon ik er zo vanaf scheppen. Volgens mij kun je ook sprays kopen, die zal Pronto dan ook gewoon voor je hebben. Tenminste de meubelzaak waar ik was wel!
Het ligt er ook een beetje aan wat voor stof het is. Onze bank is nu bijna 8 jaar oud en er is al best wat overheen gegaan (bier,wijn etc) en alles veeg je zo weg met een vochtig doekje en onze stoffen bank is niet behandelt en ziet er echt nog super mooi uit. En er wordt heel wat op gezeten gelegen en gespeeld door onze dochter.
Wij hebben ook pas nieuwe fauteuil gekocht en eetkamerstoelen ook stof maar wel laten behandelen geeft me toch geruster gevoel.
Van HG heb je heel goed spul. Mijn schoonouders hebben daar hun bank mee gedaan en die kan echt tegen alle kwijl en knoeiesels van alle kleinkinderen