Mijn trappers kraken heel erg. Ik ben bij beunhaas geweest, hij heeft mn trappers vervangen en hij kon verder geen andere problemen vinden. Maar het kraakt nog en het fietst niet fijn.. Mn ketting is prima en ook pas nog gesmeerd. Morgen wil ik naar de fietsemaker gaan. Ze zeiden dat ik hem sochtends moest brengen en aan het eind van de middag weer op kan halen, zodat ze me fiets kunnen onderzoeken en kijken waar het probleem ligt en wat het eventueel gaat kosten.. Ik wil mijn fiets daarna gewoon weer mee nemen, als het heel duur word... Zal zon onderzoek gratis zijn?
Ik zou dit wel vragen voor je je fiets weer ophaalt! K denk namelijk dat ze hier wel wat voor rekenen ( zeker als je t niet daar laat maken, dan denken hun ook, wij geven een diagnose en ze laat t ergens goedkoop maken)
Ik heb laatst een ongeluk gehad En die fiets moest ook na de fietsenmaker toe Voor te kijken wat het gaat kosten om te maken enz, Ivm verzekering.. Moest gewoon voor betalen om te kijken wat er mis aan is Maar wil je het goede antwoord, dan moet je ff contact opnemen met je Fietsenmaker
Of het onderzoeken iets kost weet ik niet overigens. Hangt erg af van de goodwill van de fietsenmaker en het vervolg. Als je na constateren de klacht laat verhelpen door een beun de haas kan ik me wel voorstellen dat hij er iets voor rekent.
Het onderzoek kostte niets! Het tandwiel en de ketting bleken versleren waardoor het heel erg kraakte in mn trappers. Maar het is weer in orde gemaakt