knuffel in bed?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by brit76, Mar 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Toen hij 6 maanden ongeveer was hebben we zo'n speendoekje aan z'n speen vastgemaakt, dan kan hij hem zelf vinden en weer terugstoppen. En hij vindt het fijn om te friemelen, als hij niks heeft gaat ie op zijn hoofd krabben :(.

2. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo,

ook ik ben van mening dat je een kindje niet een knuffel aanbiedt zolang het niet nodig is.
    mijn dochter slaapt zelf nu met een dora pop met een lampje erin, heb haar nooit iets gegeven, ze heeft het zelf uitgezocht en pas na haar 3de jaar.

mijn zoon is nu net 1 en die had ook nooit een knuffel,
    na zijn hartoperatie in september 2009 hebben ze in eht ziekenhuis een doekje met een berenkopje in het midden. over zijn hoofdje gelegd zodat het hem veiligheid en geborgenheid meost geven. en nu wil hij neit meer zonder slapen, het is echt zijn "KOES".
    nu was er 1 probleem : wij hebben hem gekregen van mijn schoonzusje die hem weer heeft gekregen van iemand anders, en die had hem uit het buitenland weg, dus nergens was nog zo 1 te krijgen, nu hebben we een zelfde soort weer gevonden, en die vind ie ook prima, 1 blijft altijd in zijn bedje liggen, en de andere speelt ie mee in de box, zodat ook daar de geur wat aan komt.

dus mijn zoon slaapt met een koes en speen

maar ik zou mijn kind nooit stimuleren om ergen
    s mee te slapen, want kom er maar eens af.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hier ligt de koes ook wel alleen in bed trouwens, tenzij hij ziek is. Soms in de kinderwagen gaat hij ook mee, maar verder niet in huis.

4. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb wel een knuffel gegeven. ik weet dat het tegenwoordig niet meer "mag" maar ik heb het risico genomen. ik vind geen knuffeltje voor een kind zo tegen natuurlijk. ik ga geregeld kijken en slapen doet hij naast mij.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    joanjima@ waarom moet een kind van een knuffel af? wat belachelijk zeg. als ze oud genoeg zijn doen ze dat vanzelf wel. of niet, ik zie het probleem niet. er zullen hier ook wel meiden zijn die nog een dierbare knuffel van vroeger hebben en er veel troost bij gevonden hebben gedurende hun leven. het is geen speen waar je vanaf "moet". het is gewoon iets wat ze vasthouden en waar ze troost bij zoeken als ze verdrietig zijn. en waardoor ze zich veilig voelen en beter kunnen slapen.

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Hier hebben wij de knuff ook al vroeg gegeven. Wij hebben hem trouwens ook de eerste tijd bij ons neergelegd, zodat de geur van ons eraan zat.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    sidmic@ ik wordt naar van jou bericht. dat kun je toch niet serieus menen? zo hard en koud. ieksss.

8. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

yinte:

ik zeg enit dat ze van een knuffel af moeten, alleen dat ik het zelf niet aan zal bieden aan mijn kinderen,

Share This Page