speelhuisje,glijbaan,schommel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hartewens, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hallo,
    Voor onze kleine meid willen we in de toekomst zo'n leuk houten speelhuis met schommel en glijbaan er aan. Ik ben al een beetje aan het speuren waar ik hem het beste kan kopen. Wie heeft er nog tips? Welke leverancier, waar juist niet? Beste prijs/kwaliteitverhoudingen? Goede en minder goede ervaringen?
    Heb nog even gezocht met de zoekfunctie, maar wordt er niet wijzer van. Vandaar even een eigen topic.

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ik stuur je even een pb :D

3. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben er via marktplaats 1 aangeschaft, ik vind ze nieuw veel te duur. Gewoon even goed zoeken...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd marktplaats. staan vaak nog hele goede op voor een leuk prijsje.Nieuw vind ik ze zelf ook veel te prijzig.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Die houten vind ik nog veel te groot vaak (te hoog) onze Dean van 2,5 heeft daar nog moeite mee (vooral rechte ladders, trappen gaan wel) maar ik vind het te hoog om vanaf te vallen zeg maar.

Wij gaan voorlopig voor een speeltoestel van little tikes (die zijn gemaakt voor kleinere kindjes, little tikes blijft best netjes al zeg ik het zelf. En als ze dan wat ouder zijn (bv 4 jaar + minimaal) dan kopen we een grotere en van hout.

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik lees even mee, wij willen zoiets gaan kopen voor Jamila haar verjaardag. :)

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik verkoop zelf nieuwe houten van blue rabbit....pb me maar :)

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik lees ook mee, wil graag glijbaan, speelhuisje en schommel, en natuurlijk een zandbak (en we hebben de ruimte)

nu zag ik bij karwij complete schommel 155 euro, vond ik niet zo heel duur

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0

Daar zitten wij ook nog over te twijfelen, de zandbak vonden we ook erg leuk :D

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb alles appart gekocht op marktplaats. Bijna alles van Little tike. Een glijbaan, zandbak, Speelhuis en een wip/wap. Binnenkort krijg ik gras in mijn achtertuin en als dat goed gegroeid is komt alles uit het hok! Het speelhuisje had ik vorig jaar al en dit was toen al een grote Hit! Mijn zoon vind een speelhuis geweldig.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wij hebben kunstgras IDEAAAAL hahaha zeker onder speeltoestellen...

Deel Deze Pagina