Tijdens het afbouwen van het inbakeren rond de 4 maanden hebben wij een knuffeldoekje (dat gratis blauwe beertjesdoekje van nestlé want die had ik al gewassen) gegeven in bed. En ze was er gelijk weg van. Ik heb nog geprobeerd om een leuk Nijntjes knuffeldoekje te geven, maar ze was gek van dat blauwe mormel. Ze speelde ermee en lag er daarna kroelend mee te slapen. Nu nog steeds! Je hoort haar er in haar slaap naar zoeken met haar handjes en slaapt dan tevreden verder. Ideaal en ook echt schattig om te zien.
Hier ook een knuffel vanaf de geboorte bij haar in bedje, en nu slaapt ze niet meer de zonder! Zo lief hoe ze haar konijn pakt, aan de oortjes en dan tutten. Heb drie dezelfde zodat ik iedere dsg een kan wassen.
Hier een tutteldoek voor in de wieg/bed, 1 voor in de box en 1 voor in de kinderwagen. Ze legt het over haar ogen als ze moe is. Ik wil haar niet teveel aan 1 knuffel/ tuttel laten hechten ivm eventuele drama's als die kwijt is. Die blauwe tuttel van nestle uit de box is op dit moment erg populair. Verder heeft ze ook een Speentje s'nachts die ze gelukkig weer zelf kan vinden en terug kan stoppen
Hier met 4 maanden een tut knuffeltje gegeven in bed. Vond het wel eng maar hij sliep daardoor beter. Probleem is nu alleen wel dat hij geen andere meer accepteert, en dat dit knuffeltje niet te koop is (gekregen bij de VK praktijk)
Wij hebben nooit een knuffel gebruikt. Weleens bij haar neergelegd maar ze deed er niks mee. Nu is ze bijna een jaar, en ze heeft het nooit gemist of nodig gehad. Ik ben daar eerlijk gezegd wel blij mee, want we hebben nooit het probleem dat de knuffel kwijt is of dat ze niet kan slapen zonder dat ding
hier heeft ons zoontje al vanaf de geboorte een knuffelkonijn van de prenatal. Dat is een konijn met lange poten en oren dus kan niet over het hele gezicht vallen
die knuffeltjes zijn vaak nog wel via marktplaats te verkrijgen! op je labeltje staat het merkje vast wel, kan je invoeren bij je zoekopties
Ik heb nu 2 spenen en beide hebben een tutteldoekje. Ik heb er 3 of 4 en wissel ze af. Zoonlief heeft vaak 1 doekje tegen zn wang, vind hij heerlijk
Nou.. Ik mag nog even reageren hier voordat ze twee wordt Onze dochter slaapt niet met een doekje of beer... Fien slaapt met een pop haar zogenaamde slaappop. Fien speelde al heel vroeg met poppen, ze was een maand of 6 en deze was de eerste die ze kreeg waarvan de ogen dicht konden dus die mocht meteen mee naar bed.. En daar ligt ie nog steeds. En helaas moet slaappop dus ook mee als ze gaat logeren en zo.. Ze duld geen enkele andere pop in haar bed. 's morgens moet ie mee uit bed, ligt op de schouw en met dutje gaat ie weer mee naar boven. En dan ligt ze in haar bed, pop onder de deken naast haar. Soms moet ie een muts op of pyjama aan. Ik vind het wel aandoenlijk, ze heeft ook zelf de naam bedacht, andere poppen zijn "pop", maar dat is echt "slaappop".
Hier al vanaf dag 1 1 knuffel legde ik bij hem Een dolfijn boven in bed en nog een knuffeltje boven in bed. Nu heeft hij er al 5 in bed Maar die wat ik vanaf dag 1 bij hem legde is zijn favoriet en misschien heeft hij die knuffel nog liever als ons
Misschien zou het wel kunnen helpen! Hier staan al vanaf de geboorte twee knuffels in de hoeken aan t hoofdbord, gewoon voor de sier eigenlijk maar vaak pakt hij ze bij hem en valt er soms mee in slaapt. Hayden is eigenlijk een makkelijke slaper je legt m neer zonder speen o.i.d en hij gaat slapen
Hier 4 (inmiddels 5) knuffels in bed, die ze overigens pas interessant begon te vinden vanaf een maand of 7-8.
Mijn dochter had vanaf 3 maanden een knuffeldoekje van een eendje. Eendje is sindsdien haar steun en toeverlaat Dus ja, hier hielp het dochter om in slaap te vallen.
Hier niet, maar ik merk wel dat ze iets vast wilt houden opeens als ze slaapt (zo viel ze in slaap met een speeltje op de bank) Ze heeft wel wat knuffels dus misschien langzaam maar zeker naar bed met een knuffel
Hier drie knuffels in bed meneer de koe is favoriet die pakt hij ook echt vast en slaapt er met zijn hoofdje op ik zocht nog een koe en heeft oma gevonden een iets andere dus mevrouw de koe geworden de derde is een soort van tut doekje