Bisolvon

Discussie in 'Verzorging' gestart door kim0503, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hoi,

Mijn ventje is verkouden en heeft een naar hoestje. Ik heb vandaag bisolvon gekocht voor hem.
    Heeft iemand een idee hoe lang dit duurt voordat het "werkt".

Alvast bedankt.

Groetjes Kim

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik gebruik het ook voor mijzelf, maar.. is het niet voor kinderen vanaf 2 jaar? dacht ik te hebben gelezen op de verpakking. Ik zou het mijn zoon niet geven.
    Het werkt meteen, soms is het na een half uur alweer uitgewerkt. Toen ik laatst teveel nam kreeg ik last van mijn darmen.
    Ik geef mijn zoontje Tussikind-druppels van VSM. Dat helpt ook heel goed.

3. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Je hebt tegenwoordig ook een versie voor kinderen en baby's (zuigelingen).
    Voor alleen een hoestje gebruik ik ook tussikind en dat werkt perfect. Was vergeten te vermelden dat hij ook flink wat slijm achter in zn keel heeft zitten waardoor hij "roggelend" ademt dus vandaar dat ik voor de bisolvol gekozen heb.
    Maar het werkt dus meteen oke dan ga ik ff rekenen want hij mag 3x daags 8 tot 16 druppels. die kan ik dan beter iets meer verspreiden over de dag toch??

4. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    heb geen idee maarik heb voor mijn kleine meisje daro voor babys vanaf 0 jaar en het is echt een goed middel bij haar was het met 2 dagen minder en met 4 dagen weg

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb het ook even gebruikt maar vond het geen succes.
    Het hielp in mijn ogen geen barst hahahaha.
    Heb nu tijm siroop omdat ik op de verpakking van daro had gelezen alleen na advies van de dokter.
    Ben ik dan weer te voorzichtig mee geloof ik

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

heb ook bisolvon voor maddox hij mag 3 keer per dag 10 druppels. en het werkt echt heel snel en goed.
    bij de apotheek gehaald.

7. adi

adi Niet meer actief

ik heb het nagevraagd bij de ha en Daro mag gewoon gebruikt worden, en vanaf 6 mnd helemaal (dan staat er zelfs dosering voor op de verpakking). Hier werkt Daro veel beter dan bisolvon. heb daar een heel flesje van op gebruikt zonder resultaat

8. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hoi dames,

Bedankt voor jullie antwoorden.
    Gelukkig lijkt de bisolvon redelijk te werken, hij hoest wat minder en er zit wat minder slijm in zn keeltje. Ik geef hem nu 4 keer per dag 8 druppel ( hij mag er 3x 8 tot 16 ) en dit gaat prima.
    Ben erg blij dat er ook veel mensen baat hebben bij de daro die ga ik dus onthouden voor een evt volgende keer.

Groetjes Kim

Deel Deze Pagina