Kooozzi, nieuwe kruik van Princess

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Siesje, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Ik heb gezocht naar dit onderwerp, maar kon het niet vinden...
    Gisteren bij een babywinkel zag ik deze nieuwe kruik staan. Een elektrische vervanger van de gewone kruik. Tien minuten opladen en hij is zes uur warm. Zonder gedoe met heet water!
    Het leek mij echt een uitkomst, maar heeft iemand hier al ervaring mee?!

Groetjes, Sigrid

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb de bellywarmer. ook electrisch 3 minuten opladen en dan ook een paar uur warm. ik vind het een heerlijk ding.

mijn zoontje is een koukleum dus niet meer denken lekt de kruik niet. ook erg handig ik neem hem met koud weer overal mee naartoe. leg hem lekker in de wagenbak. neem het snoertje mee en kan hem overal opladen.

ik zou niet meer terug naar een ouderwetse kruik willen maar dat is misschien persoonlijk hoor

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ideaal zeg!

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik had nl ook 2 ouderwetse kruiken maar die waren zo oud dat de doppen versleten waren. maar helaas zijn de doppen tegenwoordig anders dus passen ze niet meer.

maar zo'n ouderwetse kruik kost zo 14 euro per stuk en dan moest ik er 2 hebben.

nu had ik de bellywarmer 2e hands voor 20 euro via een forum. dus dat is geen geld. nieuw kosten ze geloof ik minimaal 34 euro

maar dat zou ik er nu ook gewoon voor uitgeven hoor als dat nodig zou zijn

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hadden de CosiBag, bijna hetzelfde idee maar dit mocht van de kraam niet als vervanging voor de ouderwetse kruiken gelden. Die laatste heb ik van een collega kunnen lenen en gelukkig niet nodig gehad want ik vind het maar enge dingen ;)

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier kraamverzorgende.

Ik ken ze ook niet. Maar wij mogen alleen de ouderwetse kruiken gebruiken als we de beeb op temp moeten houden. Dit omdat je met zo'n elektrisch ding niet echt de temp voldoende omhoog krijgt. Voor naderhand is het geen probleem.

Deel Deze Pagina