1 jaar, onverklaarbaar ontroostbaar huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kemjansen, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Onze zoon van net een jaar, heeft met momenten dat hij heel hard begint te huilen. Is dan ontroostbaar. Echt tranen met tuiten.
    Reden??
    Heb wel het idee dat hij gevoelig is voor bepaalde geluiden.
    Is dit herkenbaar?
    Troosten helpt niet. Negeren ook niet. Iemand tips
    Misschien heel stom, maar heb ook het idee dat de geluiden bij hem harder aankomen dan bij ons. Hij heeft flapoortjes en als ik zelf mijn oren zo hou, komt het geluid ook scherper over.
    Zou dat kunnen denken jullie?

gr

2. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet van een vriendin van mij haar dochtertje is wel overgevoelig voor geluid.
    Maar ook in andere mate.
    In de auto met de muziek hard vind ze stoer en gaaf!
    En een blaaskapel of iets dergelijks gaat ze heel hard huilen/ krijsen en grijpt dan met haar handjes naar haar oortjes.
    Doet jou zoontje dit ook? Dan zou je dat kunnen denken...

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca is ook net een jaar en soms boos en ontroostbaar. In zijn geval denk ik dat het door een sprongetje komt. Hij wil meer dan hij kan en hij is gefrustreerd als wij hem niet begrijpen of als hij iets niet mag. Daar kan hij heel erg om huilen. soms loopt hij midden in de kamer en begint opeens te huilen... :(
    Wat mij betreft is het een sprongetje en gaat het vanzelf wel weer over... Qua geluid zou dat ook kunnen, maar zou hij er dan niet vanaf het begin n iet al last van hebben gehad?? en niet nu opeens.

4. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Hoi,
    Bedankt voor jullie reacties.