ik heb de 3g uitgeschakelt op mijn mobiel omdat ik internet via wifi en dan alleen thuis want ik heb geen internet genomen met mijn abonnement. als ik de navigatie wil gebruiken dan lukt dat niet zonder internet. thuis kan ik dan wel de navigaite gebruiken met de wifi maar als ik dan naar buiten gaat dan doet de navigatie het niet... als ik dan de 3g aanzet dan lukt dat wel maar heb ik dan geen extra kosten?
ja dan heb je wel extra kosten want je maakt gebruik van het internet via hun internetservice. Wifi is van je eigen draadloos netwerk en kost niets
idd moet je dan betalen. Lijkt me niet handig wanneer je echt een stuk moet rijden bijv, zonde van het geld.
als je niet wilt internetten via 3g moet je bij je draadloos netwerken packetgegevens verzenden uit vinken dan kan je gsm nooit ongevraagd verbinding maken met internet....wel via wifi maar niet mobiel alles wat je zonder wifi doet word in rekening gebracht
dat is balen dan, er zijn wel pakketen die ik kan kopen zonder dat je internet hoeft te gebruiken maar die vind ik wel duur... minstens 55 euro
Mss een rare vraag hoor maar waarom heb je een galaxy s gekocht zonder internet??? Dat toestel werkt met Android en Android is gemaakt voor internet...
55 euro voor hoe lang? Ik betaal bij Hi maar 2,50pmnd extra en kan veel internetten. Krijg wel vaak een waarschuwing over dat ik 80% verbruikt heb en bij 100% wordt ie langzamer ivm de fair use policy.
ik zit buitens huis nooit op het internet, ik zit thuis op wifi. @heart, het is niet het abonnement maar het is een app die je koopt in het market van android. Die kost 55 euro en dan heb je navigatie zonder internet
Hoe heet die applicatie dan waarvoor je geen internet nodig hebt? Misschien kan ik hem wel vinden op internet.