Knuffel kwijt, wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Balou, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Vandaag is Sanne haar knuffel kwijt geraakt. Toen we met de hond gingen lopen had ze haar knuffel bij zich in de wandelwagen. Toen we thuis kwamen heb ik daar niet echt op gelet. Toen ik haar drie kwartier later, na thuiskomst, in bed wilde leggen voor een middagdutje was de knuffel nergens te bekennen. Ben 3 x de route gevolgd waar we met de hond hebben gelopen. Maar niets te vinden, ook thuis is hij nergens te bekennen.
    Wel hebben we nog een reserve van het knuffeltje, alleen die wil ze niet want haar geur zit er niet aan :). Ze slaapt nu ontzettend slecht, is vaak wakker en huilt dan. Anders ik bij haar kom heeft ze de reserve uit bed gegooid en schudt ze van nee. Ook zegt ze nee. Iemand een tip om haar geur er echt aan te krijgen? Die andere was al wat viezig en ze sabbelde altijd op het oortje, deze is nog helemaal gaaf.

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    heb je een foto?

tja gelukkig heb je reserve

briefje ophangen in de buurt?

nog een rondje maken?

op de hekjes bij de huizen kijken, wie weet ligt het daar

rot hoor

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik kan je helaas niet helpen, wij hebben ook een reserve van Roos haar knuffel en 1 keer per week verwissel ik ze.
    Ik hoop echt dat ze hem snel accepteerd of ene nieuw vriendje vind

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    anders een berichtje plaatsen op www.knuffelkwijt.com
    En een briefje ophangen bij de supermarkt en morgen nog een keer dezelfde ronde lopen.
    Zijn er geen winkels in de buurt waar ze hem gebracht hebben of iets anders?

5. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Ik heb wel eens gehoord van vrienden dat ze, na het uitwassen van de knuffel, de knuffel over het kindje wreven zodat haar luchtje er weer aan kan.
    Hoop dat je de knuffel nog terug vindt..

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Heb nu even geen foto, knuffel ligt bij haar in bed. Ik denk dat er misschien een kindje hem heeft meegenomen, er is hier een school dichtbij. Misschien moet ik wel briefjes gaan ophangen.

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dan is de kans groot dat ze hem naar die school hebben gebracht. Mischien morgen even langs lopen en vragen of ze de knuffel hebben gevonden

8. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik zou het knuffeltje overdag in haar pyjamaatje stoppen, dat ruikt het meest naar haar. Heb je de oude knuffel ook wel eens bij je gedragen? dan kun je dat ook even doen.

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Nee heb ik niet bij me gedragen.
    Ik ga morgen idd even naar die school!
    Ze moet eigenlijk even op het oortje sabbelen :) deed ze ook bie die andere. In haar pyamaatje doen is ook een goeie tip, ga ik doen!

Deel Deze Pagina