Mijn zoontje is zijn knuffeltje kwijt geraakt . Voel me zo schuldig dat ik niet beter heb opgelet. Ik heb heel internet al afgezocht maar kan hem niet vinden . Wie heeft er misschien dit knuffeltje liggen en doet er niks mee? Het gaat om dit knuffel/tutteldoekje. Weet helaas niet welk merk het is
volgens mij...... Maar zeker weten doe ik het niet.. ik ga even voor je kijken morgen... hij komt me erg bekend voor dus misschien zat hij wel in die enorme tas met speelgoed en knuffels die ik van mijn schoonzusje heb gekregen...
Dat zou heel fijn zijn meis. Zoontje is zo verdrietig. We hebben wel een andere gekocht..hij gaat er wel mee naar bed maar wil eigenlijk gewoon zijn eigen ''foef''
Vond deze op Marktplaats: Marktplaats.nl > Knuffeldoek Muis Baby Luna Idis Nr 11638 GERESERVEERD !! - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels Is helaas al gereserveerd maar het merk en nummer staat erbij, misschien heb je er wat aan.
Ga ook even kijken... Volgens mij heb ik die ooit eens gekregen, maar mn zoontje kijkt er niet naar om. Komt ie niet van een drogist ?
Mijn zoontje had hem kado gekregen van Opa. Hij weet zelf niet meer waar hij hem gekocht heeft. Zo jammer. Hoop zo dat ik er nog 1 kan vinden voor hem.
Ah wat sneu. Hopelijk vind je snel dezelfde. Ik ben vroeger ook ooit een knuffel kwijt geraakt en verdrietig dat ik was. Ik weet het zelfs nog, kan je nagaan
Niet leuk he, Ik hoop dat 1 van de dames hem hier hebben. Heb nog geen reactie op mijn mail van diegene van MP . HIj vraagt steeds naar zijn Foef .. zo zielig
ik weet bijna zeker dat die bij c en a is gekocht. Zij hebben altijd van die doekjes precies zoals die van jou. Alleen is het natuurlijk een oude collectie en kun je die nu niet meer kopen. Zie link wat ze nu verkopen, lijkt echt. Misschien kun je hun mailen of ze nog een oude hebben liggen in een magazijn? http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Babys//Accessoires/Pluchen%20dieren%20&%20Speelgoed%20klokken
Je kunt ook op deze site eens kijken: PictureTrail - Gallery Speciaal voor kindjes die hun knuffel kwijt zijn! Veel knuffels en snelle services
Hai, Ik heb ongeveer dezelfde knuffeltjes voor mijn zoontje. Als hij zijn foef aan het kopje herkent, dat is hetzelfde als de muisjes. Diinglisar Sutteklud - Mus Geef maar een gil als ik je kan helpen, ik kan ze hier overal krijgen. Groetjes
Bedankt meis. Die laatste heeft het zelfde kopje alleen andere kleur. Kan eens vragen hier bij de c&a