Keramische koekenpannen blokker

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Liep vandaag in de blokker en zag daar die keramische koekenpannen.die gekleurde met een witte binnenkant. En aangezien ik nu een koekenpan heb waar de hele aanbaklaag verdwenen van is en de andere helemaal bol staat kan ik wel nieuwe gebruiken.

Heb eigenlijk altijd goedkope pannen gehad maar nooit erg lang mee gedaan. Had wel eens die witte op tv gezien en schijnen erg goed te zijn,maar als ik ga googlen dan lees je ook veel mindere ervaringen.

Waar doe ik beter aan ,zo een keramische of een goede van tefal?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb keramische messen en ben er erg tevreden over. Nu is het wel zo dat als je ze laat vallen er een stuk uit kan gaan. Ben wel benieuwd of dit ook zo met de pannen zo is.

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb van die pannen, niet gehaald bij de blokker. De mijne zijn eigenlijk niet fijn.... dat komt omdat de bodem aan de bakkant bol staat. Dus mijn advies is om daarop te letten, dat je wel een platte bodem hebt.
    Verder zijn ze ip wel fijn. Mijn man vindt ze minder omdat het vlees niet zo makkelijk bruin bakt. Weet eigenlijk niet waaraan dat ligt.

4. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

Tijdje terug 3 van die pannen gehaald bij action 25 euro
    En ik en mijn vriend zouden niet anders willen
    Bak er eieren in zonder boter

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Ik hoor er zo'n wisselende verhalen over. We wilden ze ook anaschaffen, maar hadden eigenlijk genoeg van die eeuwig durende koekenpannenellende. Toen maar Le Creuset pannen gekocht. Rib uit je lijf, maar ze zijn erg goed.

Deel Deze Pagina