Zijn dat dan dezelfde als de twilights? Want die zag ik gisteren in een win-actie op FB voorbij komen. Zicht
Ik heb de Twilight besteld bij wipstoeltjes.com en dan het lieveheersbeesje. Woensdag besteld, vandaag binnen met een acceptgiro. Heel prettig. want ik kende het bedrijf nog niet en dan vind ik acceptgiro een fijne manier. Ik heb m uitgepakt en getest en hij is zo leuk! Het schild is inderdaad wel hard, maar waar hij voor bedoeld is, vind ik dat geen bezwaar. Er zit een nog een boekje bij die alle sterrenbeelden laat zien die geprojecteerd worden. Ik weet nu al dat onze dochter dat fantastisch gaat vinden. Ik vind het een gaaf ding. Als zij m niet leuk vind, zet ik m wel in mijn eigen kamer neer
Ons zoontje van 6 heeft er een en iedere avond gaat de sterrenhemel aan. Ook op vakantie en logeerpartijtjes gaat hij mee, geeft hem een gevoel van veiligheid. Geweldig ding, een aanrader!!
Hier ook 1 gekocht bij de Blokker. We hebben de vlinder. Meisje is er helemaal dol op!! Super aankoop!!
Prinsje heeft dus het hondje gekregen met sint die hij gelijk liefkozend Puppy heeft genoemd. Hij is er erg blij mee en wij ook! Geen lamp meer aan 's nachts