knuffel niet buiten het bed

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sweetlakecity, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Hier blijft haar knuffie altijd alleen in bed.
    Ook altijd zo geweest.
    Vind het een stuk makkelijker als je niet altijd hoeft te denken om zo'n knuffel, en niet bang hoeft te zijn dat ie kwijtraakt.

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

Mijn zoontje heeft 2 vaste slaap knuffels, die zijn voor in bed gaan alleen mee als hij ergens moet slapen. benden in de box ligt een exemplaar van ernie daar doet hij hele andere dingen mee. zepp en de giraf zijn om te slapen en ernie en de pinguin dara praat hij tegen als hij s'morgens uit bed de box ingaat pakt hij erni en begint een heel evrhaal is mooi om te zien, maar ik hoop dat dit zo blijft die andere 2 blijven in bed

3. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

Hier hetzelfde.. Onze dochter neemt dr 2 knuffels wel mee uit bed, maar legt ze dan gewoon ergens neer, en af en toe speelt ze ermee, of gaat ze dr knuffels even kussen haha. Eentje, de Je-weet-wel-kater van Jan, Jans en de kinderen,gaat ook mee als we ergens naar toe gaan... vind ik geen probleem. Maar als ik zou merken dat ze er 'passief' van zou worden en alleen maar met de knuffels gaat zitten tutten, zou ik het niet oke vinden. ze combineert de knuffels trouwens niet met het duimen, ze duimt alleen in bed, en daar heeft ze een haar van mijn hoofd voor nodig ;). Maar ze wil dr knuffels wel ook in bed hebben uiteraard :)

4. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    De 'koes' blijft in bed, daar zit ook de speen aan vast. 's Avonds na het eten mag hij hem vaak wel even hebben, verder niet. Hij vraagt er ook niet om. Een andere knuffel (zo'n sprekende pip) mag mee naar beneden.

5. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er geen probleem van maken om die knuffel mee te nemen, ze zijn nog zo klein.
    Pas als ze ouder zijn kunnen ze beter begrijpen waarom die knuffel niet mee mag.
    En ej hebt er 3, dat is meer dan genoeg

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier wiiselt het soms wil hij woeffie mee naar beneden , soms ook niet. prima, maak ik geen punt van. Maar hier zit er dus ook geen speen gebruik aan vast.. kan me voostellen dat het dan anders is.

Hij heeft dus afgelopen week hem ook mee naar buiten gehad, hij wou geen afstand doen en dat was logisch.. hij dubbele oorontsteking rechts en oorontsteking links en mama in het ziekenhuis. Dus hij had de troost en veiligheid echt nodig en dan mag woeffie natuurlijk overal mee naar toe.. hij liet hem alleen los als hij in een bekend huis (oma of mijn zusje) of thuis aan het spelen was.

nou weet ik van mezelf heb tot heel lang geduimt. Dat ik het heerlijk vond om na het eten nog even met doekjes en duim op de bank te klimmen. zeker als ik een heftige dag had gehad. gewoon even rust creeren. kan dat gevoel zo terug halen.. heerlijk. Dus tja zou zelf een middenweg zoeken dat bijv. als er een drukke dag geweest is,het na het eten het wel even een kwartiertje/half uurtje mag ofzo. ook gewoon om lekker rustig te worden.

Share This Page