Knuffel of doekje in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby blue, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    je moet je voorstellen dat ze doekjes wel heel strak op hun neusje moeten drukken wil er wat gebeuren. Er komt altijd wel lucht bij. Sowieso zal het wel loslopen. Volgens mij is het iets natuurlijks. Een baby gaat echt niet het doekje heel strak op zijn gezicht drukken. Als hij in slaap valt met het doekje op zijn gezicht (wat volgens mij maar weinig zal voorkomen) komt er altijd lucht bij. Je moet het even bij jezelf proberen om voor te stellen wat ik bedoel.
    Het is natuurlijk heel anders bij een pasgeboren baby.

2. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Mijn zoontje slaapt al even (maandje) met een label-label doekje. Ik vond het eerst ook eng om te geven, maar heb dat ding tegen m'n gezicht aan gehouden en geprobeerd te ademhalen en dat ging prima, dus heb hem toen gewoon aan hem gegeven....

3. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    @marline1983: ohja... dan zou ik ook zeker een doekje geven. Vooral om het de kleine op een makkelijke manier gerust stelt.

@Kiwi1: haha... ja, dat is natuurlijk ook zo. Ik moet denk ik even het vertrouwen winnen ;)

@TuttiFrutti: zo'n labeldoekje heb ik ook nog liggen, maar heb ik hem nog niet gegeven. Denk wel dat hij dat een prettig doekje zal gaan vinden, maar ik weet niet of ik die ook voor de nacht zou gaan gebruiken... Misschien als hij wat ouder is? Ach, zolang hij ook nog blij is met een schoon spuugdoekje, hihi...

Manneke heeft gisteravond ook met een doekje geslapen... Om 23.00 uur krijgt hij nog een fles, dan is hij zo moe dat hij me soms niet eens merkt, heb ik het idee. Toen heb ik het doekje dus van hem weggelegd. Zolang hij 's nachts lekker slaapt, laat ik het nog maar even achterwege, denk ik.... Scheelt ook voor later als hij ineens het doekje kwijt is.

Verder zal het denk ik wel loslopen als hij in bedje ligt. Je gaat regelmatig even kijken en anders zijn de slaapjes toch niet heel erg lang. Komt allemaal wel goed. Zal er wel even doorheen moeten, haha.. :D

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Jaimy heeft al vanaf zijn geboorte zijn tutlap in de wieg liggen. Sinds een paar weken heeft hij zijn tutlap ook echt vast. Zodra hij in bed ligt pakt hij gelijk zijn tutlap.

Deel Deze Pagina