Puckababy waardeloos?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lilly08, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly08

Lilly08 Lid

19 okt 2008
    45
    0
    0
    Onze kleine heeft van 2 weken tot en met nu (3,5 maand) ingebakerd geslapen in de Swaddle Me inbakerdoek. Vandaag een Puckababy gekocht als overstap naar het helemaal zonder inbakerdoek slapen....maar.... het is GEEN succes! Hij stopt z'n handjes met doek en al in z'n mondje en blijft daardoor nog steeds wakker! Ik kan hem net zo goed helemaal niet in een doek leggen, dan heeft het hetzelfde resultaat: huilen huilen huilen...

Iemand wel succes met de Puckababy? Misschien op lange termijn? :(

2. Monnie

Monnie Lid

5 jun 2007
    98
    0
    0
    Hier heeft de Puckababy super gewerkt! Wel met de handjes richting mond en sabbelen, maar dat vond hij juist fijn.

3. Lilly08

Lilly08 Lid

19 okt 2008
    45
    0
    0
    Ons moppie wordt juist onrustig van de handjes in z'n mond....hij raakt dan helemaal overstuur! :(

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier ook kleintje die ging sabbelen op de puckababy maar juist daardoor viel ze heerlijk in slaap.

5. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hebben ook die puckababy, maar ben er nog niet echt enthousiast over. Yorick slaapt wel sneller in, maar wordt na een tijdje wakker omdat hij zijn handjes niet boven zijn hoofd kan neerleggen. Ik heb nu het ritsje een stukje opengedaan zodat hij met een handje eruit kan. Is alleen niet echt de bedoeling geloof ik.

6. buts

buts Lid

29 sep 2008
    89
    0
    0
    en de puckababy en dan strak instoppen?

7. Lilly08

Lilly08 Lid

19 okt 2008
    45
    0
    0
    Of ik hem strak instop bedoel je? Ja! Maar hij is veel te sterk en wurmt zo beide handjes tegelijk met doek en al in z'n mond... :confused:

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

wij hebben de SwaddleMe, Snug&Tug, Miracle Blanket,
    die werkt echt uitstekend kan gebruikt worden tot 3 jaar

9. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Misschien kan je proberen helemaal geen puckababy te gebruiken?
    Ik ben gewoon helemaal gestopt en ben over gestapt op een slaapzakje. Ging eigenlijk prima. Eventueel zou je misschien nog een paar weekjes langer kunnen bakeren en dan opnieuw proberen?

Groetjes v Treintje

10. Deng

Deng Actief lid

19 nov 2007
    175
    0
    0
    ik ben ook super tevreden met de puckababy!
    ze slaapt er heerlijk mee.

11. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Het was voor onze kleine meid ook super!

de 1e 2 x was het vechten maar daarna als een roosje slapen..

En ook zij ging op d'r handjes sabbelen in het zakje maar dat vond ze heerlijk...Het afbouwen was wat minder maar na een aantal rare nachten hebben we hem niet meer nodig.

gr

12. laika10

laika10 Actief lid

28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    Hier de puckababy een groot succes, inderdad sabbelen op zijn handjes, maar viel snel in slaap. Na 4 maanden hoefden we hem niet meer te gebruiken.

Deel Deze Pagina