Onze kleine heeft van 2 weken tot en met nu (3,5 maand) ingebakerd geslapen in de Swaddle Me inbakerdoek. Vandaag een Puckababy gekocht als overstap naar het helemaal zonder inbakerdoek slapen....maar.... het is GEEN succes! Hij stopt z'n handjes met doek en al in z'n mondje en blijft daardoor nog steeds wakker! Ik kan hem net zo goed helemaal niet in een doek leggen, dan heeft het hetzelfde resultaat: huilen huilen huilen... Iemand wel succes met de Puckababy? Misschien op lange termijn?
Hier heeft de Puckababy super gewerkt! Wel met de handjes richting mond en sabbelen, maar dat vond hij juist fijn.
Wij hebben ook die puckababy, maar ben er nog niet echt enthousiast over. Yorick slaapt wel sneller in, maar wordt na een tijdje wakker omdat hij zijn handjes niet boven zijn hoofd kan neerleggen. Ik heb nu het ritsje een stukje opengedaan zodat hij met een handje eruit kan. Is alleen niet echt de bedoeling geloof ik.
Of ik hem strak instop bedoel je? Ja! Maar hij is veel te sterk en wurmt zo beide handjes tegelijk met doek en al in z'n mond...
wij hebben de SwaddleMe, Snug&Tug, Miracle Blanket, die werkt echt uitstekend kan gebruikt worden tot 3 jaar
Misschien kan je proberen helemaal geen puckababy te gebruiken? Ik ben gewoon helemaal gestopt en ben over gestapt op een slaapzakje. Ging eigenlijk prima. Eventueel zou je misschien nog een paar weekjes langer kunnen bakeren en dan opnieuw proberen? Groetjes v Treintje
Het was voor onze kleine meid ook super! de 1e 2 x was het vechten maar daarna als een roosje slapen.. En ook zij ging op d'r handjes sabbelen in het zakje maar dat vond ze heerlijk...Het afbouwen was wat minder maar na een aantal rare nachten hebben we hem niet meer nodig. gr
Hier de puckababy een groot succes, inderdad sabbelen op zijn handjes, maar viel snel in slaap. Na 4 maanden hoefden we hem niet meer te gebruiken.