Knuffel ontpluizen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spruitemoeder, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft al voor zijn geboorte een knuffel gekregen van opa en oma. Echt een heerlijk zacht lammetje. Ik vind hem zo leuk en het is echt zo schattig om mijn zoontje te zien met zn armpjes eromheen en dan sabbelen op het pootje of oortje...
    Alleen het beest pluist! Lijkt me niet echt een goede zaak als zo'n klein baby'tje een halve knuffel binnenkrijgt...
    Wat kan ik doen om Lammetje te ontpluizen? Heb hem al in de wasmachine gedaan, maar dit heeft niet echt geholpen...
    Iemand tips?

2. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Je kan bij de blokker een soort scheerapparaat kopen om kleding te ontpillen, wellicht dat het voor schaapje ook werkt :)

3. misa

misa Niet meer actief

Is de vriezer misschien?

4. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat scheerapp. is dacht ik meer voor wollen kleding waar van die dotjes opkomen toch? Dit schaap is gewoon harig zeg maar, geen wollen vachtje. Snap de verwarring wel. Niet goed uitgelegd van me...

In de vriezer? :( En dan?

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Avondje op schoot nemen en net zo lang aan plukken tot er geen haren meer af komen, denk ik ;). En dan hopen dat hij niet kaal is tegen die tijd, haha ;):D

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Bij de marskramer is de bobble off te koop. Werkt erg goed op pluizende kleding,misschien ook voor knuffels? Het kost iets van 8 euro.

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Heeeeel even of topic

EYLEM
    ander recept graag in je onderschrift.
    Ik ben aan aan de lijn en dit is niet leuk!
    Koekjes als muziek in mijn oren!!!

OT;
    Ik denk ook even plukken:( al denk ik dat in de droger ook wel helpen wil. Dat doe ik met sokken die pluizen ook.

8. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Mss met zo'n pluizenrol proberen? Die plakdingen bedoel ik :p

9. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga eerst maar is proberen in de droger idd! Mag er niet in, maar daar kijk ik wel vaker niet naar. Als dat niet werkt ga ik voor de plakrol, dat gaat wel werken denk ik.
    Zo niet dan maar avondje plukken :D
    Bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina