ik wist niet dat het een slaapverhaaltje was ( ik heb het zelf verzonnen ) maar leuk dat er een verhaaltje van is.
Mijn dochte kreeg in het begin (toen was ze 12 weken) haar tutten de hele dag, maar later hebben ze het afgebouwd naar alleen in bed. Nou deden wij dat thuis al, dus dat was niet zo lastig. Maar als ze ouder zijn zou ik dat niet pikken hoor dat ze zijn knuffel afpakken. Dan moeten ze ook gewoon oefenen en afbouwen, niet zo ineens afpakken..
Hoi Hoi, Onze dochter gaat 3 dagen naar het kdv. Haar tutje en haar tutpopje leg ik altijd in haar eigen bakje. Als ze moe is, verdrietig of gaat slapen dan krijgt ze ze altijd gewoon van de leidsters. Groetjes, Sleepy
Onze dochter mag haar knuffels mee in bed en verder kijkt ze er sowieso niet naar om en liggen ze in haar bakje. Maar dit mocht pas vanaf 1 jaar en ze waren hier heel streng in. Want Mini draaide allang alle kanten op in bed met 10 maanden en kon zich prima redden (ze slaapt thuis al echt heel lang met die knuffels, zo groot zijn ze niet) maar toen we met 11 maanden haar knuffels mee wilden geven omdat ze zo slecht sliep op het kdv, wilden ze dat toch niet tot ze echt 1 jaar was. Ivm hun protocol wiegendood. Ik vond het sneu voor Mini maar wel goed dat ze zich aan hun eigen regels houden, kon er niks tegenin brengen