Hoi meiden, A.s. vrijdag gaan we gezellig avondje uit, vrienden van ons hebben een dochter van 15 en zij gaat oppassen. Wat is nu een net bedrag om af te spreken? Vriendin van ons zei al nee joh doet ze voor niets, maar dat willen we niet! Jullie hier ervaring mee?
Wij hebben vrijdag oppas van 9 tot 12 en ze krijgt 20 euro.. We hebben nooit oppas nodig en de keer dat het wel zo is, betalen we goed. Komt ze tenminste nog eens terug
Ik betaal onze oppas 4 euro per uur overdag, en 3 euro per uur savonds (als dochterlief ligt te slapen). En dan rond ik bij het betalen naar boven af (dus 3 uurtjes oppassen savonds wordt 10 euro). Ik heb het losjes gebaseerd op de tarieven die het Nibud aangeeft: Oppas-Nibud-NationaalInstituutvoorBudgetvoorlichting Edit: nu moet ik er wel bijzeggen dat onze oppas mn broertje van 22 is (student), die het super leuk vindt om op te passen. Vindt ie makkelijk geld verdienen, omdat hij er zo weinig voor hoeft te doen haha. Zn krantenwijk betaald een stuk slechter.
20 euro... het is wel fijn dat ze er wat voor krijgen. Dan komen ze weer! Het nichtje van mijn man heeft heel veel opgepast. Ik vindt het wel net zo fijn!
het is al fijn dat het een bekende is van jullie dus voelt wel vertrouwder lijkt me... ik zou haar 20 euro geven....
Wij betalen onze oppas 8 euro reiskosten en daarnaast 4 euro per uur. We hebben niet zo heel vaak oppas nodig.
Wij betalen onze oppas (meisje van 14) 5 euro per avond. Als we langer weggaan, geven we 7,50 of 10 euro De buren hoeven er helemaal niks voor te hebben.. Die doen we gewoon een dagje weg met de meiden ofzo, of af en toe een keer een kleinigheidje
Ze is ook vijftien! Leuk joh, kan ze een aafje stappen (met wat extra erbij) Of ze nu moeten zitten op de bank, wat dan ook.. dat boeit mij niet. Stel dat één van de kids wakker wordt. Dan is het geruste gevoel me heel veel meer waard. (dat ze er is, en goed voor ze zorgt!) Ook zorg ik altijd voor de extra lekker dingen in huis, eten en drinken.
ik zou gewoon 20 euro geven.. leuk voor zo'n jonge meid, en dan komt ze de volgende keer ook weer met plezier oppassen
wij hebben 3 oppassen, de ene past elke week een vaste avond op van 19.45 tot 22.15 en krijgt daarvoor 10,- Zij is 17. De andere twee zijn 14, ze passen af en toe een avondje op. De 1e is ons buurmeisje, de andere een nichtje. Als een van hen oppast krijgt ze 5,- per avond. De oppas van 17 heeft een bijbaantje in een winkel, verdient daar ongeveer 3,- p.u. terwijl ze 't werk niet echt leuk vind. Bij ons dus 4,- p.u. en kan ze studeren en internetten, werkstuk maken om de pc enz.
onze oppas is wat oude, namelijk 36 en krijgt 5 euro per uur per kind. Door de week is ze gastouder en heeft veel ervaring. Vindt het een prima bedrag zo en zo vaak hebbe nwe geen oppas nodig
Ik schrik wel een beetje van sommige bedragen, als ik dan lees 5 voor een avond??? Vind dat heel erg weinig hoor, heb er dan ook helemaal geen verstand van maar als ik iemand zou laten oppassen op mijn kostbaarste bezit dan wil dat zeggen dat ik deze persoon 100 procent vertrouw en dan is ze mij wel iets meer waar dan 5 voor een avond. 20 vind ik wel een heel mooi bedrag, vooral als het maar eens af en toe voorkomt dan kan dat er wel vanaf lijkt mij.
het hangt er een beetje vanaf hoe laat het zou worden, maar voor een meisje van 15 vind ik 15 euro een mooi bedrag. Tenzij het echt 2 - 3 uur in de nacht wordt... maar tot een uur of 12 vanaf een uur of 8 ? Dan vind ik 15 euro netjes. Ik zelf kreeg vroeger bij het ene adres 10 gulden en bij de ander 15 gulden... (zo'n 12 jaar geleden)
20 euro denk, om wat al eerder gezegd is, het is fijn dat het een bekende is en zo wil ze ws wel vaker komen.