Maxi cosi mura 4 in een ford fiesta

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ennel, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennel

Ennel Nieuw lid

29 feb 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben op marktplaats een mooie maxi cosi mura 4 tegen gekomen voor een leuke prijs.
    Wij hebben een ford fiesta en mijn vraag is of iemand ervaring heeft met deze kinderwagen en een ford fiesta.

Past het onderstel + bak in de achterbak van de auto? Eventueel met wielen eraf.

Ik hoor het graag!

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.617
    1.157
    113
    Ja hoor dat denk ik wel.past ook in een oud type vw polo.

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Het is wel een van de zwaardere grotere wagens. Wel heel stevig en robuust. Maar heb nu zelf toch een andere wagen gekozen.

4. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Ik heb beide...de wagen en de auto. Had tijdens het gebruik van de reiswieg de bank plat. Wanneer je de hoedenplank eruit haalt past de wagen opgevouwen in je klep.
    Niet heel ideaal dus mijn bank ligt al 2 jaar plat...hihihi (je kunt de bank in 2 delen plat maken ik heb het grote stuk plat en op het kleine stuk bank zit mijn ventje in zijn autostoel. Maar neem nu regelmatig driewieler, loopfiets of tractor mee in de auto anders zou ik denk ik wel wat vaker de bank omhoog zetten en de wagen dus rechtop in de klep.

't is een grote kar, maar hij wandelt fantastisch. Heb hem van mijn zus gekregen dus gaat nu al voor een derde ronde mee.....top kwaliteit dat wel, beetje lomp in grootte dat zeker ook...

Succes met kiezen

5. Ennel

Ennel Nieuw lid

29 feb 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de reacties! Dus met de hoedeplank eraf moet het lukken? Begreep dat je de reiswieg ook nog in kunt klappen, klopt dat? Dat scheelt natuurlijk ook weer ruimte!

Wij hebben een hond en moet dus zo'n 4 keer met de wandelwagen er op uit. Vind het daarom wel belangrijk een goede stevige wagen te hebben.

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier ook beiden..

Ik deed het onderstel (Met de wielen er nog aan) in de koffer. En de reiswieg, en later het buggystuk op de achterbank.. Hele auto zat vol dus.
    't Is een hele fijne & grote wandelwagen, maar niet zo leuk & praktisch als je weggaat met de auto.

Intussen hebben we een plooibuggy en dit is zalig. Bijeenplooien, de koffer in en weg :D

7. Boekje

Boekje Lid

15 mrt 2016
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik had een Fiat Seicento, die ik denk ik kleiner dan jouw auto en dat paste wel maar niet ideaal. Ik had de reiswieg ingeklapt in de achterbak en het onderstel ingeklapt op de achterbank, maar het was een heel gedoe om die erin te krijgen omdat ik maar drie deuren had.

Eigenlijk is het bijna altijd wel te doen, maar handig is vaak gewoon anders.

Er zijn trouwen twee soorten reiswiegen bij de mura te koop: inklapbare, die kun je dus heel plat maken, en niet-inklapbare, die blijven dus groot. Ik zou dus wel even goed kijken/navragen welke van de twee het is. Verder vind ik het ook een fijne en degelijke wagen. :)

8. Ennel

Ennel Nieuw lid

29 feb 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel allemaal. Zondag gaan we hem halen dus ik ben benieuwd! Zoals jullie allemaal aangeven moet het dus lukken. Ik ga er van uit toch niet dagelijks de hele wagen in de auto mee te hoeven slepen. En belangrijk is dat hij degelijk is ivm het vele wandelen.

9. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook maxi cosi mura 4 met niet inklapbare reiswieg. En het is zoals hierboven al gezegd, best een groot ding, ietwat onpraktisch maar uitgeklapt wel een hele stevige wagen.

We hebben een 5deurs Kia en daar past het niet samen in de kofferbak. Dat had ik niet verwacht want het is best een diepe kofferbak. Met wielen eraf gehaald past het wel. Maar we wonen in de grote stad en we rijden helaas wel bijna iedere dag door de hondenpoep, ik vind het smerig om steeds die wielen er af te halen. Dus bij ons gaat het onderstel in de achterbak en de reiswieg (nu het zitje) op de achterbank naast zoon. Er kan dus niemand of niets meer bij op de achterbank.

Je kunt de wagen trouwens nog best klein inklappen (kwam ik na een half jaar pas achter). Kijk op youtube maar eens naar van die productiefilmpjes, daar leggen ze het goed in uit.

Trouwens de maxi cosi erop gaat echt heel eenvoudig, groot pluspunt!

Deel Deze Pagina