Grappig onze zoontjes zijn bijna even oud en bijna zelfde zwangerschap duur Lees ook mee ben benieuwd wat andere gegeven hebben!
Ik lees ook mee: onze dame wordt volgende maand 1. Ik dacht zelf aan zo'n houten poppenkar, maar de mevrouw van de speelgoedzaak zei dat als kindjes nog niet kunnen lopen, dat dat nog niet zo'n goed plan is, vanwege omkieperen enzo.
Houten speelhuis voor buiten met schommel, zandbak, glijbaan. Zo'n groot kado krijgt ze nooit meer, maar we wouden graag een keer een schommel en zandbak en vonden het toen het handigste om het in 1 keer goed te doen. Om uit te pakken kreeg ze er een emmertje met zandvormpjes ed bij. Een loopfiets, puky wutsch, heeft ze van opa en oma gekregen, als wij geen speelhuis hadden gegeven, hadden wij die gedaan.
De toettoet garage had ik al een keer tweedehands opgeduikeld. Voor zn verjaardag de auto ambulance gekocht. Als kadootjes van vrienden de autootjes gevraagd. Van opa en oma blokken Andere opa en oma t stoplichtding van toettoet. Voor mij hoeven kadoos niet zo duur.....
Hier flink uitgepakt ,had als excuus: Kunnen de kinderen zich leuk vermaken op haar verjaardag! ( maar stiekem wordt mama zelf weer een beetje kinds ervan haha) We hebben een driewieler met duwstang gekocht, een ballenbadtent met extra ballen en een luchtkussen met glijbaantje en zwembadje. Die driewieler is leuk, ballenbad is ze in no time op uitgekeken ( nog te jong denk ik) en luchtkussen is ze echt nog te klein voor, ze kan nog miet lopen...( maar de andere kinderen vonden het geweldig!) Maar goed, je kunt het maar alvast hebben he hahaha. ( daar gaat mijn goede voornemen: Ik zal mijn kind niet verwennen!! Maar ik vind het zelf zo leuk allemaal!!) Alvast veel plezier met zn 1e verjaardag, het is zo leuk!!! O weet je wat nog het állerleukst is? Heel veel ballonnen, de cadeautjes keek ze niet naar om, maar die ballonnen DAAR werd ze hélemaal wild van! <3
Onze jongen wordt over 2 weken 1 jaar en ik weet het nog steeds niet !!! Ik zat te denken aan deze : bol.com | Play to Learn Speel & Ontdek Tent,TOMY | Speelgoed Maar ik vind deze ook erg gaaf: bol.com | Injusa Quad 6 In 1 Goliath,Injusa | Speelgoed Dus ben nog aan het twijfelen en er komt best veel visite en zal dus ook flink wat krijgen .. om hem dan ook zelf veel te geven vind ik te gek worden .. Dus 1 kadootje krijgt hij .. nog even besluiten WAT ..
Wij hebben via marktplaats een zandbak en houten koopkracht gekocht. Nog niet echt zandbak weer geweest dus daar heeft ze nog niet in gespeeld. Van m'n moeder had ze een fietsje met duwstang gekregen en dat is echt een hit, ze wil haar broodje er zelfs in opeten haha.
Onze dame word in Aug. 1 jaar. We willen dan een duplo-boerderij geven. Ze kan er dan misschien niet meteen wat mee, maar ze groeit hard genoeg. Als er dan weer iets te vieren is, zoals sinterklaas, dan kunnen we aanvullingen voor die boerderij vragen(die losse doosjes zeg maar). Mensen gaan toch altijd vragen wat ze wil hebben en om te voorkomen dat ze straks barst vh speelgoed, leek dit wel een goede oplossing. Duplo hebben ze heel erg lang plezier van.
ik neig toch sterk naar een keukentje denk ik. Hij vind onze keuken reuze intressant wie weet word die dan wat minder intressant en blijft mn servies heel hahaah
Loopkar en loopkoe van hout. Loopkar was geen succes want als ze er te hard op steunde kiepte de kar toch een beetje en de koe heeft rubberen ringen om de wielen die parket beschermen maar die liggen er steeds af. Nu voor de 2e: Pukylino en verder nog zoeken Van ouders/ schoonouders: badzitje v-tech, loopwagen chicco. Vind het heel lastig bij de 2e
Ivan word volgende week 1 Voor hem hebben we via marktplaats een loopfietsje van Woezel (&pip) gekocht, daar krijgt hij nog de ambulance en de brandweerkazerne bij van Toet toet. Van mijn ouders krijgt hij van toet toet de garage erbij
Wij hebben de toet toet autogarage gegeven en van de overige visite bijna alle autootjes, brandweer en vliegveld. Tot op de dag van vandaag vindt hij het helemaal geweldig.