Ik vroeg me af hoe iedereen aan zijn nickname komt Ik speel een spelletje (World of Warcraft, I know, nerd) en mijn poppetje daar had ik voor de gein Skatje genoemd en ik was er aan gewend zo aangesproken te worden, dus nu gebruik ik hem hier ook.
renate is mijn voornaam, en 20608 staat voor de datum dat ik mijn partner heb leren kennen, 20-06-2008
@skatje; mijn vriend speelt ook World of Warcraft! Ik merk het verslavende effect! @renate: 20-06 is een mooie datum! Is mijn verjaardag! Mijn nick komt van de parfum Eternity van Calvin Klein die ik vroeger altijd droeg. Ik gebruik deze nick/emailadres ook al ERG lang.
Echte naam is Desirée, de meeste mensen noemen me Dees. 85 is mijn geboortejaar Niet zo heel spannend dus
kimi, omdat iedereen me zo noemd, (bijna t zelfde als kim) en de 1...omdat er meer kimi,s hier zijn..
Ik heb mezelf waardevol genoemd. Dit om verschillende redenen. De komst van een baby zal voor ons heel waardevol zijn. Daarnaast ben ik in mijn puberjaren altijd heel onzeker geweest over mijzelf en ben ik ook jaren gepest geweest. Maar nu weet ik dat ik heel waardevol ben. En ook waardevol in de ogen van God, waarin ik geloof. Daarnaast is waardevol het eerste woord van de kerk die ik bezoek!
Mijn vader noemde me altijd Kaatje ( heet Erika ) en 85 is mijn geboortejaar. Daarbij begon mijn emailadres daar ook bij ( ik weet het, lekker handig om te googlen )
Tja, ik gebruik gewoon mijn voornaam en de eerste letter van mijn achternaam... Wilde eigenlijk alleen mijn voornaam, maar die was al vergeven
mijn nick zijn de 1e 2 letters van onze namen alleen klopt hij nu niet meer, heb ondertussen 2 kids erbij
Mooi!!!!!! Ik werd vroeger altijd zo genoemd. Afkorting van mijn gewone (reallife)naam. Ik vond het vroeger vreselijk... Was een ontzettend onzeker meisje en kon wel janken als ze mij zo noemden.... (er was er trouwesn maar 1tje die mij wél zo mocht noemen: mijn allerliefste tikkie oudere buurjongen... we hadden zo'n klik, altijd duidelijk afgesproken dat we niet wat met elkaar konden hebben/krijgen maar toch stiekum die gevoelens hebben....snapt iemand het nog?) Nu kan ik er om lachen, t was zo onschuldig en snap nu totaal niet wat ik er erg aan vond. Dit is een manier om dat achter me te laten, er zijn meerdere sites waar mijn nick ook nettie is.
MeisjeV komt van meisje Vonne. Zo noemde me paps me altijd... Ook mn mailadres en nickname op meerdere site's.
Ik heb me hier aangemeld toen ik net 2 dagen wist dat ik zwanger was. Ik was (en ben ) dus een heel blij meisje!