Hallo, Mijn dochter heeft sinds een paar maanden een favoriete knuffel die ze nog net niet op eet, daar slaapt ze ook mee. Alleen nu is het probleem dat deze knuffel uit de collectie is. Wat kan ik nu het beste doen? Een andere geven of gewoon deze behouden. Het is een limegroen knuffeldoekje van Bruno de beer uit de Tiamo Collectie. Wie heeft dit probleempje ook meegemaakt?
Hoi, Misschien kun je het knuffeltje op marktplaats vinden? Robinn heeft ook altijd wel een favoriet knuffeltje, maar als ze die kwijt raakt, maakt ze er ook geen probleem van.
Ik zou er een nieuwe bij doen, een andere dus... Gewoon die steeds aanbieden alvast, zodat als Bruno echt helemaal op is, de overstap naar de nieuwe gemakkelijk gaat,
een nieuwe zoeken via mp werkt ook niet altijd. Esmee heeft een hondje van de page, die gaat ook altijd mee naar bed,hij ziet er niet meer uit dus ik heb me rot gezocht naar zo en zelfde hondje want bij de page toiletpapier was die niet meer te krijgen, uit eindelijk toch 1 gevonden dus ik geven aan haar ,nou mooi niet dat ze hem moet, ze heeft liever dat oude ding.
onze dochter heeft gelukkig geen favo knuffel. vandaag geven we haar de één en morgen een andere knuffel. zo raakt ze niet gehecht aan 1 en dezelfde knuffel en hebben we ook geen drama's als ze er 1 kwijt is.
Meteen toen bleek dat Jelle zijn beer als favoriete knuffel ging beschouwen heb ik er 1 bij gekocht, en die 2 wissel ik af, zodat ze even oud/versleten zijn/worden. Voor de zekerheid heb ik er zelfs nog 1 meer bij gekocht, maar die ligt in de kast voor als het echt ooit nodig is.
Esmee mag haar knuffel alleen in bed hebben, als ze uit bed gaat blijft de knuffel in bed , de knuffel gaat ook nooit mee uit logeren , anders heb je straks drama's als de knuffel vergeten word. En als ze hem over dag ook zou hebben als ze uit bed is sleept ze dat beest over al mee naar toe.
Hoi, Ik had je graag willen helpen. Ik dacht dat ik dat knuffeltje nog had, maar dat is een lime-groen knuffeldoekje (olifantje) met een geel koppie erop. Deze is ook van de tiame collection. Die heb ik van Liemers Care gekregen. (je mag hem overigens wel hebben hoor, neem aan dat je kleur hetzelfde is......)