Mijn meisje gaat niet garag in de mc. Ik kom er niet precies achter waarom. De voetenzak vindt ze wel al snel warm, dus die gaat vaak open, maar buiten zal ie toch dicht moeten.... En verder 'hangt' ze er altijd een beetje raar in.. Zou de verkleiner er al uit kunnen en zou ze er dan beter in zitten? Tot welke leeftijd/welk gewicht/lengte hadden jullie de verkleiner in de mc? Bij mn eerste zat ie er lang in, maar ja, die was ook extreem prematuur geboren. heb dus niet echt een referentie
zit er bij mij nog steeds in! anders vind ik zijn hoofd zo zielig naar de zijkant vallen. heb welliswaar géén voetenzak (meneer heeft het altijd al warm zat in dat opgepropte ding), en kussen onder kont vandaan gehaald, en de riempjes door de onderste gaatjes, zodat de hoofdsteun wat hoger zit (snap je?).
huh? kussen onder kont vandaan? Kan dat? En hoe bedek je de beentjes dan zonder voetenzak? soms denk ik wel eens: ik leg haar er zonder vestje/jasje in, want die voetenzak is echt om te stikken zo heet...
ja, haal het ding er maar uit, dan zie je dat er een flap zit in het ding onder de kont, kan je zo het schuimblok er uit trekken. (heb ik ook hier geleerd hoor!) beentjes worden bedekt door een broek/sokken. loop toch nooit heel lang buiten met de cosi, is echt van huis naar auto / auto naar bestemming. max 5 min!
Ja dat schuim bok eruit scheeeelt heel veel...hij had laatst een heel dik jasje aan, dus had ook even dat hoofdkussentjes eruit gehaald...maar als ie een dun vestje ofzo aanhefet vind ik zn hoofd teveel bungelen als je bijv over een drempel rijdt ofzo...dus die hou ik nog even...zo blijft zn hoofd ook wat rechter (hij heeft een lichte voorkeur naar links te kijkken)
hmmm ik ga dan maar eens datt schuimblok inn dr onderrug er eens uithalen, misschien zit ze er dan beter in. Dan laat ik de verkleiner verder nog ff zitten en de voetenzak zo losjes mogelijk...
Ik heb hem er na 3 of 4 weken al uitgehaald. Nu hebben wij ook een vrij grote knul. Hij kon ook vanaf de eerste week al zelf zijn hoofdje optillen en draaien. Dus voor de hoofdsteun hoefden we het ook niet te doen. Met verkleiner was het steeds brullen als hij in de mc moest. Sinds hij eruit is niet meer.
Ik had Thirza altijd zonder jasje of vestje erin hoor! Die voetenzak is keiwarm! En idd: in de verkleiner zit een schuimkussentje, dat kun je er als tussenstap uithalen...
hier heeft hij er alleen in gezeten vanuit het ziekenhuis naar huis en verder nooit. Ze was veel te groot en zat als een prop in dat ding.