Ik ben op zoek naar een wiegje. Eentje die hierop lijkt: http://www.prenatal.nl/images/producten/1813463.jpg Het hoeft absoluut niet dezelfde te zijn, er mogen ook pootjes onder zitten. Het liefst wit, maar een andere kleur is ook niet zo erg. Graag zonder matrasje, omdat wij graag zelf een nieuw matrasje willen kopen. Wij wonen in Zoetermeer, dus ophalen tot zo'n 40km vanuit Zoetermeer is mogelijk. Gezien mijn ouders in Heerlen wonen is het ook mogelijk om het op de route van Zoetermeer/Heerlen op te halen (dus Utrecht, Den Bosch, Eindhoven, Weert, Roermond, Sittard). Mocht je hebben wat wij zoeken, dan komen we wel overeen met de prijs. Mailen kan eventueel naar mizzdimlicht (at) hotmail.com
Hai! Wij hebben dit wiegje: kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! :: meubelen :: babykamer :: wieg en toebehoren :: Bopita Wieg Mix&Match Het staat op wieltjes en er zit een wit satijnen hemeltje bij met lila bloemetjes en een lila randje. Het is iets beschadigd en kan een likje verf gebruiken. Het is net zo hoog als een bed op klossen. Ik moet nog even met mijn man overleggen of we het willen verkopen maar is dit wat je bedoelt? Groetjes, Ireen
Hallo, bedankt voor je antwoord!! Wij hebben gister precies het wiegje gekocht van de link die jij stuurde, maar dan helemaal nieuw. Bedankt voor je aanbod. Topic kan gesloten worden.