opruimwoede!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by essie1973, Mar 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo ontzettend last van opruimwoede!! ik wordt er zelf helemaal gek van. En dan te bdenken dat ik hier op een boerderij woon, dus altijd inloop, stof en rommel. normaal stoor ik mij niet zo heel erg aan rommel, maar nu......ik heb al zoveel weggegooid, mijn man wordt geloof ik een beetje gek van mij. en dan het schoonmaken, t lijkt wel smetvrees...

Zijn er meer die hier last van hebben??

2. Blauw78

Blauw78 Actief lid

Apr 30, 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Je mag mijn huissleutel wel hebben ;)
    (grapje)

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    blauw je haalt me de woorden uit de mond :)

4. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    inderdaad ik heb ook nog wel een huissleutel voor je hoor hihi..

veel liefs,

xx

5. kabouterkwebbel

Dec 26, 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb hier ook last van.Mijn huis is in principe schoon, maar ik zie overal rommel en stof en viezigheid. Ik word ook gek van mezelf!

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    hier ook gek van mezelf... maar dan lig je op de bank met verschrikkelijek bandenpijn... whahaha fristrerend of niet??

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hahaha wat erg dacht als eerst: nou je mag bij ons wel even langskomen hoor :D
    maar zie al dat ik niet de enige ben die zo dacht :D
    ik stoor me ook wel dat het huis niet helemaal zo schoon is als dat ik wil hebben omdat manlief verlopig voor het huishouden zorgt en hij doet het natuurlijk op zijn manier (logisch)
    maar door voorgeschiedenis mag ik nu zo weinig dus kijk toch toe en doe soms wel wat
    maar zoals eerder genoemd ook bij ons ben je meer als welkom:D

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Ook wij hebben nog wel een huis sleutel over hoor! :p
    Nee grapje! :p

Maar hier geen last van opruim woede,.

9. Janet83

Janet83 Actief lid

Oct 12, 2009
    158
    0
    0
    Herkenbaar, zou het liefst s nachts nog doorgaan met stoffen, zuigen, dweilen, wassen, soppen etc pffffffffffffffffff:)

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    het word nog erger denk ik haha als je op het einde loopt. Ik zat bij 38 weken nog op me knieen de badkamer vloer te schrobben haha. Daarna kon ik ook 3 dagen niet meer lopen maar ja...vreselijke nesteldrang

11. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    haha na ruim 2 maand heb ik er nog steeds last van:(;)
    zit elke dag wel op te ruimen of te poetsen, terwijl alles schoon en opgeruimd is haha

12. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL

ai ai, ik mag toch hopen dat het bij mij met 38 weken weer eens wat normaler wordt!! (wel een lekker gevoel he als die vloer weer geschrobd is...:D)

13. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

Mar 30, 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    haha ik heb precies het zelfde maar bij mij valt het echt niet bij te houden.. woon nu nog in een appartementje... 2 grote honden... 2 katten... vriendlief die niets opruimt.... zwarte vloerbedekking.......
    ik word helemaaaaaal gekkkkk!!!

14. Jeal

Jeal Actief lid

Mar 2, 2009
    305
    0
    0
    @essie1973:
    Bij wordt het, hoe verder ik in de zwangerschap kom, erger. Ik ben nu 35 weken en sinds een week met verlof (nou dan begint het hoor, hahaha tenminste bij mij). Gelukkig kan ik mijn schoonmaakwoede een beetje beperken tot de ochtend, daarna wil het lichaam trouwens ook niet meer....
    Succes verder!
    Groetjes Jeal

15. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Ik heb een heel schoon en netjes huis maar alles moet nog schoner. En ik maak dus ook stomme dingen schoon zoals keukenkasjes, ramen, oven ineens ontvetten, de schuur schoonmaken enz. Slaat nergens op. Ik wordt er ook gen van trouwens.

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    :D hier ook last van.. spullen die ik eerder absoluut niet kwijt wilde, gaan nu zonder pardon de container in! Heerlijk als alles er zo opgeruimd uitziet.. manlief denkt dat ik knetter wordt hahaha en ik maar zeggen, ja schat wat moeten we er nou allemaal mee :p

17. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Ook hier opruimwoede en gestress over alles wat nog gedaan moet worden.
    De stomste dingen moet ik ineens schoonmaken en ordenen met als gevolg dat ik zelf als een uitgeknepen vaatdoek met dikke enkels op de bank zit ´s avonds.

18. essie1973

essie1973 Actief lid

Dec 14, 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D vandaag vrij, en zojuist besloten dat mijn kelder ook maar eens gedaan moet worden! leuk om te lezen dat er meer zijn die niet zonder die emmer en poetslap kunnen...

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik heb er ook veeeel last van ( en mijn man ook! ).
    Met dit mooie weer begint het zo te kriebelen. Daarnet alle ramen van binnen en buiten gelapt. Mijn man is sinds afgelopen zondag weer erg druk in de tuin. Die MOET af voordat de kleine er is.
    Zo ook de keuken, zijn we helemaal aan het opknappen. Die zal deze week helemaal af zijn.
    Dan nog de voortuin en als die af is, dan mag de baby komen :D :D
    Verschrikkelijk die nesteldreng.

Share This Page