Via dit topic even een knuffel voor alle vlinder mama's! Er komen weer dadelijk rotdagen aan, de dagen die ze feestdagen noemen maar dagen waar wij het liefst onze gezinnetjes compleet hadden willen zien. *knuffel voor jullie allemaal*
dankje...jij ook een knuffel! Had ik nu echt ff nodig, ik zit ff helemaal in een dip. Voor buitenstaanders/omgeving is het al bijna 4 mnd geleden, maar ik krijg het met de dag moeilijker. Zal ook extra meespelen dat ik eerste kerstdag uitgerekend zou zijn....
Klopt, je komt nu in een periode dat anderen de draad weer op gaat pakken terwijl jij nog midden in een rouw periode zit.
Dank je wel. Was anders nu zwanger geweest en februari uitgerekend, maar helaas heeft de natuur anders besloten. Wel erg moeilijk. Nu hopen dat eerste IVF met terugplaatsing een positieve draai kan geven aan deze donkere dagen.
Dank je wel. Wij hadden nou met z'n 3tjes moeten zijn. Ik kwam eind februari er achter dat ik zwanger was. Ik was uitgerekend op 30 oktober. Maar helaas ging het op 13 mei helemaal mis. Ook een knuffel voor alle andere vlinder mama's