Hoi allemaal. In mei zijn wij bevallen van Gijs* Gijs is geboren met 35 weken en door onverklaarbare reden overleden in mijn baarmoeder. Geheel onverwacht ben ik na 2 maanden weer in verwachting geraakt De eerste weken ging het redelijk tot goed. Nu ben ik 18 weken zwanger en begin ik vreselijk onzeker geworden. We hebben nu inmiddels iedere week een echo, waarbij er iedere keer een last van me af valt. volgende week dinsdag heb ik een uitgebreide 20 weken echo met 19 weken. Ik ben zo verschrikkelijk bang dat er iets niet goed aangemaakt is, of dat ons kindje het niet goed doet. Ik probeer te blijven relativeren, dat het niet betekend wanneer je 1 doodgeboren kindje krijgt het broertje of zusje dat ook overkomt. Maar het is gewoon heel lastig. Sorry maar ik moest even mijn verhaal van mij aftikken.
Ooo meidkan me je gevoel voorstellen.. Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben!! Wij hebben onze dochter in september verloren met 20 weken... Wou dat ik een knopje had wat de angst en onzekerheid uitzet!!!