Hoi Petra,, Ik heb een berichtje van je gekregen over dat tuttel aapje. Maar ik krijg niets meer verzonden. Heb je ook een e-mail adres of kun jij mij een berichtje sturen zodat we contact kunnen hebben? Groetjes Jenny
Ik heb het gezien...ik ga natuurlijk geen 20 euro betalen voor iets wat een ander gratis heeft gekregen. Ik zoek voor mijn buurtjongetje omdat wij zelf bij CZ zijn verzekerd. Maar ik wacht wel even af en anders is het jammer.
is er nog iemand die zo'n aapje knuffel heeft? Mijn zoontje vindt hem helemaal super en ik zou er graag nog één willen hebben. Ik hoor het graag!
Volgens mij heb ik er ook nog eentje liggen. Kan het nu niet controleren, want hij ligt in de kamer van mijn zoontje. Als iemand hem wil hebben, stuur maar even een pb'tje, dan regelen we het wel.
Ik heb er ook 1 liggen. Nooit gebruikt door mijn dochtertje. Ik hoor het wel als we er iemand blij mee kunnen maken!
Heeft iemand er een foto van want ik heb ook nog iets liggen maar weet niet of deze bedoelt wordt. Groetjes Heidy
Als er nog steeds interesse voor is, hier wordt ie niet gebruikt, ligt ui het plastic maar nog als nieuw in de kast. Dus doe mij je adres, dan stuur ik um op voor de kosten van het verzenden.
wie o wie heeft er nog een menzis knuffelaap over en gebruikt hem niet mijn zoontje is hem vandaag kwijtgeraakt hij si behoorlijk verdrietig nou groetjes daphne
Ik ga zo kijken, we zijn bezig aan de grote schoonmaak van knuffels en ander speelgoed, dus als ik er iemand blij mee kan maken, stuur dan ff pb tje met je adres gegevens. Als ik em zo tegenkom stuur ik em wel toe. Hij is in ieder geval nog nieuw, waar we em ook gaan vinden straks Denk ergens in een tas met andere niet gebruikte spulletjes.