Ik heb echt alle sites bekeken en ik kan maar geen leuke positiebroek vinden, de meeste vind ik saai en oudbollig. Ik ben op zoek naar een broek met een leuk kleurtje, liefst roze ofzo, beetje wijd model met zakken enzo erin, lekker stoer dus. Er staat er wel eentje op internet, die heb ik ook besteld 2 weken geleden, maar tot nu toe nog niks ontvangen, verschillende malen gebelt,e-mails gestuurd, en krijg maar geen reactie, terwijl ik kan zien dat het geld goed is overgemaakt en is ontvangen...vreemd dus... Ik hoop dat iemand iets voor me weet/heeft! Groetjes Margje
hallo, ik was vandaag bij de h&m in enschede...daar hadden ze een roze zwangerschapsbroek nu in de aanbieding voor 15 euro...
Ik weet niet precies welke maat in positiebroeken ik heb, want ik ging er een keer eentje kopen en toen zat een M nog vrij ruim! Terwijl ik van gewone broeken echt wel een 40/42 nodig heb... Ga van de week eens ff naar de H&M toe! bedankt voor de tip! Ennuh, iemand nog meer tips voor hippe/felle/gekke positiebroeken? Liefs Margje
je zou eens op www.sonneschijn.nl kijken, echt super leuke kleding... en nu ook kleding uitverkoop voor onder de 5 euro,zit geel roze groen en oranje broeken/t-shirts tussen misschien is dat wat voor je