Pas geleden zag ik in een of ander blad een leuke beer staan voor in de kinderkamer. Het gaat om een beer met verschillende liedjes en het geluid van de baarmoeder. Nu weet ik niet meer waar je die kunt kopen . Weet iemand welke beer ik bedoel en waar ik die ergens kan kopen. Alvast bedankt.
Enige die ik weet met baarmoeder geluiden is deze beer. Maar die maakt naar mijn weten geen andere geluiden dan 'baarmoeder geluiden' dus deze zal het niet zijn, maar plaats hem toch voor het geval hij het wel is !
Ik denk dat je deze bedoelt, de Tummy Sleep Plus van Prince Lionheart: http://www.princelionheart.com/site_n/n_bc_0024b_n.html Deze beer (nieuwe versie!) heeft naast baarmoedergeluiden ook andere functies, zoals gewone slaapliedjes, een opnamefunctie voor bv. je eigen stem en zeegeluiden. Ik heb hem gezien bij Prenatal. Liefs Monique
Die Miffy bedoeld heb ik ook, gehad van iemand die hem op de 9-maandenbeurs had gekocht. Maakt inderdaad allerlei geluiden. Hier wel een succes, alleen is het nogal een gepruts om de batterijen te vervangen, dus als die leeg zijn, duurt het meestal weer een maand of twee voor we zin hebben om ze te vervangen.
De Doodoo beer die bolbuikje bedoeld maakt naast baarmoedergeluiden ook nog een ander geluid, een soort slaapliedje, dus kan zijn dat TS die toch wel bedoeld.
Alvast allemaal bedankt voor jullie reactie. Volgens mij was het de doodoo beer die ik gezien had maar de tummy sleep vind ik er ook wel leuk uitzien. Ik weet nu waar ik ze o a kan kopen. Bedankt.