Toilet probleem

Discussion in 'De lounge' started by Porkie, Nov 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi

Ik heb een probleempje met het toilet.

Er staat amper nog water in, hij maakt een tikkend geluid (beetje zoals een druppelende kraan) en hij trekt niet goed meer door. Het water trekt wel weg traag tot er bijna niets meer in zit maar het papier gaat niet mee.

Ik heb het papier er al uit gedaan en ontstopper er in gedaan maar het probleem is er nog. Iemand een idee wat het kan zijn?

Groetjes

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Volgens mijn man (loodgieter) zit je vlotter verstopt.
    Vlotter losdraaien of maken en kijken of er troep tussen zit

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Inderdaad je vlotter, hij geeft niet meer aan dat er water in de stortbak bij moet en daardoor te weinig water en daardoor kan ie niet goed doorspoelen.

4. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    En heb je het probleem nog kunnen oplossen?

5. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Het probleem is nog niet opgelost.

Er zit voldoende water in de stortbak. En er komt ook voldoende water in het toilet bij het doortrekken. Maar het loopt daarna heel traag weg tot er bijna geen water op de bodem van het toilet meer is. Ik denk ook omdat er dan lucht in kan dat het daardoor begint te tikken.

Heb er nog eens ontstopper in gedaan.

Wat moet ik dan precies met de vlotter doen want er lijkt daar niets mis te zijn. Het lijkt me eerder in de buizen te zitten.

Groetjes

6. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Als hij wel voldoende water in de stortbak heeft dan zal je toilet zelf wel verstopt zijn lijkt me.

Als je door spoelt vult het toilet dan eerst vrij hoog met water en loopt dat langzaam weg?!

7. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Ja idd dat denken wij ook maar heb er al twee bussen ontstopper in gekapt en het helpt niet. Het loopt langzaam weg en dan zit er ineens bijna geen water in het toilet weet niet hoe dat kan.

8. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Probleem zit in je riolering.. Heb je een huurhuis of koop? In geval van huurhuis maandag even de woningstichting bellen. In geval van woonhuis een bedrijf contacteren dat je riolering door kan spuiten. Kost je rond de 100 euro. Wel vermelden dat je er ontstopper in hebt gegooid!!

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    probleem opgelost

Share This Page