Ik was van de week in bataviastad en bij de liefwinkel hebben ze heel veel sale. Je krijgt bij 3 artikelen of meer zelf 50% korting op de outletprijzen. Ik had een vestje, 2 jurkjes en 1 shirtje voor slechts 40 euro.
Dat zijn leuke prijsjes! Bedankt voor de tip! Ik moet nog 2 weekjes geduld hebben voor we weten wat het geslacht is. En ik dus 'los' kan gaan 😁
Ik was vandaag bij Lief in Breda en daar ging gewoon alle wintercollectie met 50%. Gewoon bij 1 stuk . Online trouwens ook.
Ik heb in mijn kestpakket een tegoedbon van Lief! gekregen en dat was zeker lekker shoppen met ook nog eens de sale! Was uiteindelijk ook 40 euro kwijt voor een knuffel, een rompertje, twee t-shirts, een polo, een vestje en een boxpakje
Helaas ga ik de sale niet redden.... ik weet in februari pas het geslacht. En ik heb al veel unisex kleding en wil ook graag wat roze of blauw aanschaffen
Dat is zeker leuk shoppen zo. Jammer dat bataviastad zover weg is. Ik ga van de week eindelijk is naar sliedrecht!! Hoop daar veeeel leuks in de sale te vinden hahaha.
Kleding van Lief is erg leuk, maar ik zou niet teveel inslaan want de pasvorm is beroerd. Heel erg breed en kort. Ik vind het leuk voor het idee, maar ken weinig kindjes die het kunnen hebben. Tshirts zijn hier naveltruitjes